Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Τώρα, που το μπλε τελειώνει




Astor Piazzolla Vs Koop - Vuelvo Al Sur

http://musicpicker.blogspot.com/2008/06/astor-piazzolla-vs-koop-vuelvo-al-sur.html


Άκουσε τη θάλασσα μέθυσε μαζί της
ακουσε τη θάλασσα, χόρεψε μαζί μου

Mπες στην προσμονή της σφύριξε το θα της
Σφύριξε σταυτί μου, σφύριξε μαζί μου


Δε τους, δες τους γλάρους της
πέταξε μαζί τους
ψάξε για τους φάρους της, φώτισε μαζί τους


Σφύριξε το λα της μύρισε την πικρα της
Σφύριξε σταυτί μου, σφύριξε μαζί μου


Κολύμπησε στα χάδια της, δέξου τα σημάδια της
Δέσου στο σκαρί της

Πάρε τα κομμάτια της σφύριξε το σσα της
Σφύριξε σταυτί μου, σφύριξε μαζί μου

Γεύσου την αρμύρα της, βούτηξε στη μοίρα της
Κάντη ναι δική σου


Σφύριξε το θα το λα το σσα ,σφύριξε σταυτί μου σφύριξε μαζί μου


Φόρα το γαλάζιο της, ντύσου το κορμί της
Πιες απ το φιλί της, πες τη μουσική της

Σφύριξε το θα το λα το σσα, σφύριξε σταυτί μου σφύριξε μαζί μου

Παίξε την στα πλήκτρα σου, πες το μυστικό της
γίνε η ηχώ της


Σφύριξε το θα το λα το σσα, σφύριξε σταυτί μου σφύριξε μαζί μου

4 σχόλια:

Μιμης Ζερβος είπε...

τα μεγάλα πνεύματα..

Ανώνυμος είπε...

27 Ιουλίου

Κυριακή πρωί στο Μέγαρο

και ειδικά....
Ο Άστορ Πιατσόλλα και το «Φθινόπωρο στο Μπουένος Άιρες»

http://efhbos.wordpress.com/2008/07/27/megaro/

Ανώνυμος είπε...

Τώρα είδα
οτι μου είχες αφήσει και σχόλιο :)

roula karamitrou είπε...

Συνδράματε κι δυο παίδες στην ανάρτηση
Να στε καλά το λέει καιρό η θεία Ρούλα...τόπο στα νειάτα,βρε!
:)