Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Ζυγουρομούνας συμβουλή

Και κει που τ'αναφέραμε
μας πήραν από πίσω
μουνάχες μας στηθήκαμε
και δώκαμε το ίσο

και μπες και βγες γλυκάθηκαν
του τσομπανούλ’ τ’αρχίδια
γενήκαν ασυμμάζευτα
σαν δυο ζευγάρια γίδια

Άει, ζυγουρομούνα μου
δε μου πες, μωρ’, τη συμβουλή
να φεύγω ταχιά τ’ χαραή
μη και με βρει, μες στο μαντρί

την Τυρινή την Κυριακή
μες στο μαντρί, μη και με βρει
τσομπανουλ’ νταβραντισμένο
στην ψωλή τ’ παραδομένο


Δε συ πα, για δεν ίπρεπε
νια μου, προβατομούνα
για θα 'ρθει απ’αύριο σαρακοστή
κι θα συ σέρνει το μουνί

στου τσομπανούλ’ τη γκλίτσα



Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή, αδέρφια :)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εφτά μουνια και δυο ψωλές
εσμίξανε στη βρύση
και παρατήσαν το νερό
κι αρχίσαν το γαμήσι

(σαρακοστιανό ήτονε δια να μην παρεξηγηθούμε κιόλας)

roula karamitrou είπε...

Καλό μήνα αλέξανδρε και καλή Σαρακοστή...πέρασε και τις 12 οπότε λήξαν το συμβάν και παρεξήγηση δεν επιδέχεται:)

aKanonisti είπε...

Το ρίξαμε στο σκληρό rock???
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Η πλάκα είναι πως δεν μπορώ να σε διαβάζω πια με προφορά...
(αφού μωρέ βρε μουρλέγκω... δεν την έχεις...)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Αλλη διάσταση στην ανάγνωση... με τον νέο μήνα....

Φιλιάααααααα

Coco είπε...

παπαπα εκφράσεις!


κλαψομουνί κακό σπυρί ένα μουνί μονάχο
μόνο του κλαψουρίζεται επάνω εις τον βράχο
αφού η ψωλή βαρέθηκε και πια δεν το αγγίζει
γιατί και στις καλές στιγμές κλαψοκωλοσφυρίζει -
την κλαψομούνα μην την κλαις
ούτε να την λυπάσαι
γιατί κλαψοκαβλίζεται την ώρα πoυ κοιμάσαι
κι απ΄το πρωί πολύ νωρίς όταν ο ήλιος βγαίνει
μέχρι το λιοβασίλεμα κλαψομουνοφυραίνει -
ήρθε γοργά η άνοιξη κι η φύση λαμπυρίζει μα το κλαψιάρικο μουνί μονάχο μουρμουρίζει
δεν βρίσκει τίποτα καλό την τρίχα του ισιώνει
μα ίσιωνε και ίσιωνε ίδρωσε το σεντόνι
και πάλι βρίσκει αφορμή να κλάψει να θρηνήσει
γιατί το πανωσέντονο δεν χώραγε στην πλύση
τρέχουν τα μπουγαδόνερα κι η απλώστρα έχει γεμίσει
η τρίχα όμως δεν ίσιωσε πρέπει να την ξυρίσει
μα πάλι αυτό δεν γίνεται γιατί όταν θα μακραίνει
πάλι θα φαγουρίζεται πάλι θα κλαψοφέρνει!


αυτό γι΄αντίδωρο!
καλή σαρακοστή μακριά από ξινούς γκρινιάρηδες!

roula karamitrou είπε...

Μαριώ δε γένιτι αλλιώς σε λέωωωωωωω :)
Φιλιά κι από μένα


Κοκό μέστειλες!!!!
Ακόμα μια φορά φάγαμε τη σκόνη σου καλό μου :)
Να σαι καλά, καλό μήνα και πάντα τέτοια κέφια :)

νατασσΆκι είπε...

Απαπαπα!

Και καλά τον Αλέξανδρο τον ήξερα, αλλά κι η Coco????
:))))))

Καλό Μήνα Ρουλιώ μου
και καλή Άνοιξη ;)
και φιλιά

(και πάω, θα μου καεί το χταπόδι!!!)
:ppp

roula karamitrou είπε...

Όχι κι η κοκό ζούδι μου, πρώτη και καλύτερη με ανεβασμένο τον πήχη πολύ...μας τάισε τη σκόνη της σε λέω :)

Καλό μήνα και σε σας και καλή συνέχεια στην άνοιξή σας ζούδιον :)

Προσοχχχχχη στο μακαρονοχταποδάτο μικιό!

Και καλή σαρακοστή λένε τα καλά και φρόνιμα κουρίτσα...τα ζούδια πάλε μάλλον όχι, ε;)

νατασσΆκι είπε...

Βρε Ρουλιώ μου, καλή η σαρακοστή, δε λέω...
και να νηστέψω 40 μέρες από το φαΐ, καλό θα μου κάνει..
αλλά στα άλλα???
:p

;)

roula karamitrou είπε...

Άφεση ζούδι μου, άφεση κι αφέσου λέει η θεία ρουλα...αυτός μας το δωκε και δε μας το δωκε μόνο για κατούρημα βρε παιδί...α και την επαίρνω εγώ την αμαρτία, κάπου θα τη βάλω μαζί με τσι άλλες :)

Νηστεία μόνο στη χολή ζούδι μου, μας χρειάζετε τίποτις άλλο

kostaslogh είπε...

Πέρασα χτές από δώ είδα το αναρτηθέν και είπα δεν είναι της ώρας να σχολιάσω ,τι να σχολιάσω και τι να πώ ο έρμος ,σεμνός γαρ ,και σε ξαναβλέπω μετά από λίγο στης
Ακανόνιστης,άκου σύμπτωσις!!!
Η Αλιβάνιστη λέει ότι του δινεις και καταλαβαίνει στα ξύδια,πρώτη στην παρέα!
Αληθεύει;
..για το αναρτηθέν ..κόλαση
..αλλά πουλύ μι άρισι!

roula karamitrou είπε...

Κώστα καλώς ήρθες στης ρούλας κι έπεσες στα σκληρά που λέει κι η Μαριώ που δεν κρύβει και λόγια καθόλου μα καθόλου λέμεεεεεεεε :)

Προσεχώς θα σοβαρέψει το βλογ Κώστα... όσο γίνεται :)