Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Ας πούμε και μιαλήθεια σήμερα!


Η αλήθεια είναι, ότι μετά από ένα μήνα και 7 μέρες (μαγικός αριθμός!) που εισήχθην στην μπλογκόμπαλα, έχω 772 επισκέψεις απ’ τις οποίες τουλάχιστον οι 500 είναι δικές μου, καθώς καθημερινά ξεσκονίζω το φτωχικό μου και ψάχνω απεγνωσμένα τα σχόλια… ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ!

Η αλήθεια είναι, ότι έχω και 246 προβολές πλήρους προφίλ. Το επισκέπτομαι, βέβαια συχνά κι αυτό, γιατί μου το συνέστησε η γιατρός μου και νουνά μου. Ως γλυκιά έξτρα αφράτη μ’αρέσει το ανφάς μου, αλλά δεν αντέχω το προφίλ μου μια που αναδεικνύει πολύ-πολύ τις καμπύλες μου, οπότε αν το βλέπω συχνά, είπε η γιατρός θα το συνηθίσω θα το αποδεχτώ και θα το αγαπήσω

Η αλήθεια είναι, ότι πολύ χαίρομαι που το διαβολομηχάνημα δεν καταλαβαίνει, ότι είμαι η νοικοκυρά του σπιτιού…ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΕΥΩ!

Η αλήθεια είναι ότι όταν, ΜΙΑ ΦΟΡΑ, αντίκρισα ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ εκείνο το 4 στους αναγνώστες, κόντεψα να το πάθω... ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ!(μην τυχόν με λυπηθείτε :`~)) ΑΝΤΕΧΩ!)

Η αλήθεια είναι ότι χτες έλαβα το πρώτο μου σχόλιο από τη Μαριλένα και σήμερα το δεύτερο από τον Allu Fun Marx και κατουρήθηκα η γραία!

Άντε, καλέ μην τα πιστεύετε!
Σας τσάκωσα! :-P
Καλή πρωταπριλιά!


11 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

η αλήθεια είναι οτι όλοι και όλες κάπως έτσι ξεκινήσαμε...

Καλώς όρισες λοιπόν κι εσύ, στην παρέα!
(και σιγά σιγά, θα τα μάθεις όλα τα κόλπα, και τις φατσούλες -να ρωτάς!)
;-)

Καλό μήνα!!

A.F.Marx είπε...

Δηλαδή, τώρα που θα παρουσιάσω το blog σου στο δικό μου, θα κεράσεις και γλυκό του κουταλιού;

roula karamitrou είπε...

Νατασσάκι φχαριστώ για την επίσκεψη,πολύ, στ'άλήθεια Ήμουν, έτοιμη να κοιμηθώ η Ρούλα, αλλά φτιάχνω το μαλλί και σε καλώσ ορίζω!Πες, βρε νατασσάκι καλό μου, τα links πώς τα κάνουμε να σας έχω κοντά;Θα σας τσακίσω στις ερωτήσεις, φιλενάδες. Για τις φατσούλες, τα μαθα, να'ναι καλά η Μαριλένα! Λέω πολλά Νατασσάκι, μη με παρεξηγείς, απ' τη χαράμου είναι!
Καλό μήνα και σε σένα!

νατασσΆκι είπε...

να ρωτάς ότι θες -τα mail μας στη διάθεσή σου!!
;)

(τώρα, περιμένω το γλυκό... είμαι λιχούδα, να ξέρεις!!)
:)))

roula karamitrou είπε...

Βρε, καλά μου είπαμε αντέχω, αλλά όχι όλοι μαζί. Ψέμματα, ψέμματα για την ημέρα δεν άλλαξε ακόμα!
Μα το'δα το παρουσίασες το πρωί και την έφτιαξα την πίττα...γλυκό του κουταλιού βρίσκεις κι έτοιμο, με τα χεράκια μου. Πες, βρε, δώσε διεύθυνση κι ας ειν και στην πρωτεύουσα θα στη στείλω, μόνο πες!

roula karamitrou είπε...

Διεύθυνση, νατασσάκι και προτίμηση, να πουν οι φιλενάδες και θα το'χουν για τον Σαββατιάτικο τον καφέ!

A.F.Marx είπε...

Ποιο πρωί βρε;
Τώρα την έκανα την παρουσίαση στο blog μου...

νατασσΆκι είπε...

Α, και να τσεκάρεις το mail σου!!!
;)

(το ξέρω, σου έπεσαν μαζεμένα βραδυάτικα, αλλά κι αυριο μέρα είναι!)

:)))

Ανώνυμος είπε...

ααα, καλά εγώ 2 χρονια σε λιγο κλεινω κ εχουμε τις ιδιες επισκεψεις? οχι ρε γμτ... τον τελευταιο καιρο καμαρωνω που ειμαι..αζήτητος, κατι σημαινει, δε μπορει! καλωςηλθες στη μπλογκland !

roula karamitrou είπε...

Χαζό είναι...λέμεεε :))) το μηχάνημα κι ο αριθμός πλασματικός, αλλά βολεύει και το κρατάμε!Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα:))γιαγκούλα

An-Lu είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εδώ!