Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Φτου, φτου, φτου!

Αν υποψιαστώ ρε Ζερβέ ότι τα πολλαπλά αψιού δεν είναι γιατί με καλομελετάνε, ο πόνος στο σβέρκο δεν είναι απ τις αθλοπαιδειές και τα δέκατα δεν είναι απ την τρέλα ή μια ύστατη προσπάθεια εξισορρόπησης με τις εξωτερικές θερμοκρασίες...και με κόλλησες γρίπη, διαδικτυακή θα κάνω ανακοίνωση σε συνέδριο για την κρυμμένη αμεσότητα του μέσου...σαν νανέβηκαν τα δέκατα με φαίνεται κι έχω χάσει και το μάτι το πολίτικο, θα το βρω βρε και θα το κοτσάρω εκειά κάτω απ το μοχίτο σκασμένα κρυφογαλανομμάτικα και φτου σκουληκομυρμηγκότρυπα θα λέω κάθε που γλιέπω 2 στους χρήστες, φτου φτου φτου τρις θα φτύνω στον κόρφο μου...τι έκανα βρε μια ρακέτα έπαιξα μέναν ωραίο νέο, φαγωθήκατε και θα χάσω και το ραντεβού του Σαββάτου!!!
Αψιού αψιού και γκούχου γκούχου...α δεν είναι αστείο... φτάρνισμα και βήχας συγχρόνως... δε θέλει και πολύ ο άνθρωπος για να το πει το ποίμα που λέει κι ο πατέρας...τι βρε αυτό ειν το ζητούμενο να πει το ποίμα το ρουλιώ πείτε το βρε, αμαν είναι να τη γλυτώσουμε τη γρίπη να το πει...σάματις τι...ούλοι μια ευκαιρία για τον παράδεισο δεν ψάχνουμε;))))



Powered by eSnips.com

6 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Εγώ δεν σε μάτιαξα, πάντως!
Αντίθετα, μπράβο για το νέο είπα!!!

(το ότι εγώ προτιμώ τους μεγάλους δεν σημαίνει ότι το εύχομαι και για τις φίλες μου -άσε που, το τελευταιο πράγμα που ρωτάω είναι η ηλικία.. Αν σου κάνει "κλικ" παιδί μου ο άλλος, τι τη θες την ταυτότητα;)

Περαστικά βρε! Από το κλιματιστικό θα είναι :)

(αυτή την ευκαιρία, που λες... :))) )

mamma είπε...

Περαστικά βρε!

Unknown είπε...

τι έγινε;
φιλιά!

roula karamitrou είπε...

Φολς αλάρμ κουρίτσα...ΕΥΤΥΧΩς!!!
Δυο περαστικά και φιλιά και την τσακίσαμε την παρολίγο γρίπη...όχι που θα την αφήναμε:))))

Μιμης Ζερβος είπε...

πέρασε?γιατί ρουλιώ αυτό που είχε η αφεντιά μου ήταν πιο πεισματάρικο.. αντε βρε θα σου στείλω τη μαμα μου..

roula karamitrou είπε...

Μίμη τη γλιτώσαμε μέναν έρπη μόνο!!!