Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Με μυρωδιά εκείνης

η μάνα σου με έστειλε
και μου πε πως σου το χρωστα
βροχή να γίνω μου πεμψε
να μέχεις να με τραγουδάς

σταυτί σου μου πε να κλειστώ
να σε γλυκοχαϊδεύω
στο φως σου μου πε να κρυφτώ
για σένα να χορεύω

τραγούδι σα γουργουρητό
να μη φοβάσαι μοναχό
να χεις τις νύχτες φυλαχτό
με μυρωδιά εκείνης


κάθε σταλίτσα μου ανάσα
στο χώμα τούτο απού πατάς
κάθε σταγόνα μου λουλούδι
να το χεις να μοσχοβολάς


μα κι η βροντή μου κάλεσμα
για μια αγκαλιά πνιχτή
χέρι σου τείνει, μάτια μου,
έλα μου, μη και κρυφτείς

η μάνα σου με έστειλε
και μου πε πως σου το χρωστά
βροχή να γίνω μου πεμψε
να μέχεις να με τραγουδάς

σταυτί σου μου πε να κλειστώ
να σε γλυκοχαϊδεύω
στο φως σου μου πε να κρυφτώ
για σένα να χορεύω

τραγούδι σα γουργουρητό
να μη φοβάσαι μοναχό
τις νύχτες να χεις φυλαχτό
με μυρωδιά εκείνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: