Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Τηλέφωνο για ραντεβού...στον απαπάπαπάγιατρό!!!

Καλημέρα

Γεια σαααας (με ελαφρύ αναστεναγμό)

Θα θελα να κλείσω ένα ραντεβού

Γιαααα νακούσουμε;

Για αύριο ας πούμε...Τετάρτη, μπορείτε;

Τι πρόβλημα;

Έσπασε ένα δόντι μου... (τρία είναι σπασμένα...αλλά τι να σου λέω τώρα...)

Μεσημεράκι;

Δηλαδή;

Μία;

Εντάξει

Ονοματάκι;

Ρούλα καραμήτρου

Ο.Κ....γειααααα

Γεια σας!!!!!!


Μαρέσει να μη λέω πολλά ο γιατρός...άμα μαρέσει και να ...μην παίρνω πολλά...κι άμα μαρέσει κι όταν θα πέσει παγωνιά...που πέφτει πάντα άμα τη θέα της γαμωκαρέκλας... να φτιάχνω κήπους σαν ολόγιομο φεγγάρι στη σκηνή...ή έστω έχω διάθεση να το προσπαθήσω...μπορεί και να τη γλιτώσουμε τη μασέλα...
Α, να δούμε σαν να έχω καλό προαίσθημα, μετά το τηλεφώνημα




10 σχόλια:

Δήμητρα είπε...

Μακρυα μακρυα μακρυααααααααα
Στην εγκυμοσύνη κόντεψα να μείνω φαφούτα....Τα μάζευα ένα ένα...Τωρα φτιάχνω το χάλι...
Όχι άλλους απαπαγιατρους Ρουλίταααα

aKanonisti είπε...

Μακάρι όλα να πάνε καλαααααααα
Κουράγιοοοοοοοοο
Και εγώ σήμερα θα πάω στον γιατρό... αλλά θα πάω για χειρότερο πράγμα...
Φοβάμαι πως έχω πρεσβυωπία...
Κλαψ.....
Παν τα νιάτα... παν τα κάλη....
αχ βαχ

aa-duck είπε...

Ρουλιώ μου, Ρουλιώ μου, μη μου στενοχωριέσαι καθόλου, κοριτσάκι μου...
Ξέρεις πόσοι πάνε και τα βγάζουν για να βάλουν πορσελάνη π.χ. και να κάνουν πιο όμορφο χαμογελάκι; Ξέρεις πόοοσο και ακόμα πιο ωραίο θα φαίνεσαι μετά;
Νομίζω μάλιστα πως αν είχα €€€ θα το έκανα κι εγώ!
Είμαι παλαβή, ε;
Το πιθανότερο βέβαια είναι να μη χρειαστεί τπτ απ αυτά τα χαζά που σε λέω και όλα να πάνε μια χαρά.
Ρουτίνασ, που λέμε, Ρουλάκι μου.
Φιλάκι*

νατασσΆκι είπε...

ωχ!
(πόνεσε, και μόνο η σκέψη...)
(και τι μου τον θύμισες....)

Κουράγιο Ρουλιώ!
:)

Μουτς μπρε!
(άντε, να σε δούμε με χαμόγελα)
(αλλιώς πώς θα φας τα σουτζουκάκια, ε;)

;)

mamma είπε...

Απαπαπαπαπα!
Υπομονή και κουράγιο Ρουλιώ.

Unknown είπε...

άντε από δω, ! μωρά!
έχει πρεσβυωπία λέει η άλλη! σιγά κοπέλα μου μη μπήκες και στην εμμηνόπαυση!
σαρδόνια, σαδιστικά όντα του μαύρου διαδικτύου! για μαζευτείτε λίγο!
εσύ με την πρεσβυωπία, να θυμάσαι: χαμογέλα όσο είναι καιρός, να σταθούν οι ρυτίδες στη σωστή τη θέση, που έλεγε και η μαντάμ σεβινιέ,
κι εσύ με τα ραντεβού τα μεσημεριάτικά, τι σκάς;
θ'ανοίξεις το στοματάκι σου, θα κλείσεις τα ματάκια σου στο γαμωπροβολέα του αλμπάνη, και θα ονειρευτείς καμιά καινούρια ιστορία. εμπρός! και μετά θα τη γράψεις!

αυτό είναι όλο



...
ήμαρτον παναγία μου μ'αυτά τα παιδιά... όλος ο κόσμος δικός τους...
αλλά τι να πεις...
κι αγαπιούνται, τ'αναθεματισμένα...
λέει το ένα στο άλλο: κουράγιο... μακάρι να πάνε όλα καλάααααα,
λες και πάει στον τιτανικό η γιαλατζί...
θα μ'αναγκάσεις να'ρθω θεσσαλονίκη να σε περιλάβω με φαίνεται, ε;
άντε μην περιλάβω και την άλλη με την ενδεχομένως πρεσβυωπία της...

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.

Unknown είπε...

ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!


καλημέρα σας!

βασανάκι ο οδοντίατρος, αλλα τώρα έχουν καλλυτερέψει τα μηχανήματα. άσε που μπορεί να είναι και κανας κούκλος...

island είπε...

Ρε συ αγάντα δεν μου λες συνέχεια; Τί φόβοι και αηδίες είναι αυτές; Ένας γιατρός είναι και θα περάσει. Θα περάσει σου λέω. Ξέρω από δαύτους καλά. Μέχρι και χειρουργείο έχω κάνει για ένα δόντι. 3 ώρες στην καρέκλα και δεν έγνεφα με το μυαλό μου κήπους πλουμιστούς αλλά άκουγα τον βοηθό του να λέει: Κοίτα πόσο μεγάλο δόντι έχει από μέσα ο μικρός...Σκίσε λίγο παραπάνω το ούλο να το δούμε όλο.

Και εγώ να τινάζομαι σαν την σαρδέλα έξω από το νερό. Και να πιάνω τη λαβίδα και να είμαι έτοιμος να του την χώσω στον κώλο. Αλλά κύριος ο γιατρός. Μετά το πέρας της εγχείρησης και με 10 περίπου ράμματα, ντάλα ήλιος να χτυπάει στο κεφάλι, ούτε που πόνεσα μετά. Ούτε για σκέψη.

Γι αυτό σου λέω αγάντα και οι περισσότεροι είναι ελαφροχέρηδες.

Το τραγούδι είναι η ζωή μου πλέον.

Φιλιά Ρουλιώ και να προσέχεις ναι;

aKanonisti είπε...

Και όμως... έχω πρεσβυωπία!!!!
Κλαψ....
Ρώτησα την γιατρό αν θα φαίνεται.. ότι θα φοράω πολυεστιακά γιαλια...
γιατι μετά.. πάπαλα τα κομπλιμέντα από τα τεκνα...
και η μάνα μου θύμωσε...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εσύ πως τα πήγες στην καρέκλα του πόνου????

roula karamitrou είπε...

άντε από δω, ! μωρά!
έχει πρεσβυωπία λέει η άλλη! σιγά κοπέλα μου μη μπήκες και στην εμμηνόπαυση!
σαρδόνια, σαδιστικά όντα του μαύρου διαδικτύου! για μαζευτείτε λίγο!

λέει το ένα στο άλλο: κουράγιο... μακάρι να πάνε όλα καλάααααα,
λες και πάει στον τιτανικό η γιαλατζί...
θα μ'αναγκάσεις να'ρθω θεσσαλονίκη να σε περιλάβω με φαίνεται, ε;
άντε μην περιλάβω και την άλλη με την ενδεχομένως πρεσβυωπία της...

...Τέτοια γλυκά μπινελίκια, κυρά μούρη δεν έχω ξανακούσει, ούτε στις 6 και 36, ούτε άλλη ώρα...γιαυτό σου λέω, μου κόπηκαν τα γόνατα...από ιδιοτέλεια όχι για σένα για μένα, γιατί μαρέσεις...ΤΟ ΚΑΝΆΚΕΜΆ ΣΟΥ ΜΑΡΈΑΣΕΙ :)


Κορ΄΄ιτσα σχωρνάτε...εμείς τα μικρά...στο τέλος, για κερασάκι...που μας παένει;)

Το παληκάρι τώρα :))))
Άμα σου λέω, πως ο παιδεμένος άνθρωπος καταλαβαίνει και παίρνει και χωρίς να του δώσεις, από μόναχος παίρνει...μόνο πέτατα καμάρι μου αυτά που παίρνεις...πέτα τα στον αφρό και θα τα πάρει...και να γίνουν τραγούδι που λες...και πανωφόρι δεν το πες κάποια στιγμή το τραγούδι;
Σευχαριστώ και σε θέλω κοντά

ΚΟΡΟΎΔΕς ΤΩΡΑ ΕΜΕΙς ΤΑ ΜΙ,ΜΙΚΙΑ :)))
ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΟΝΆΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΡΆΩ...ΣΤΙς ΑΓΚΑΛΙΕς ΣΑς ΝΑ ΧΩΡΆΩ

πΟΛΎ ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΌΛΟΥς