Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Κατάλαβα

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, καταλαβα πως είναι
τις οδηγίες πάραυτα, θακολουθήσω


μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα τους λόγους σας
τη χειραψία σας, σαν συνταγή θα την κρατήσω

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα τα μάτια μου
ναι,που να τα βάλω να κοιτάνε

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα ταυτιά μου
πως δε θα ταφήσω, άλλο να μιλάνε

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα τα χέρια μου
βάλσαμο να τα σταυρώσω στο θρανίο

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα τα πόδια μου
τόπατε εξάλλου δε με πάνε

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα τα βράδια μου
πια,δε θα τα μυρίζω

μην ανησυχείτε
γιατρέ μου, κατάλαβα πως ξημερώνει
τα χρώματα θαρχίσω να ορίζω

μην ανησυχείς…αλήθεια

κατάλαβα

μαλάκας δεν είμαι

ανάπηρη είμαι

λοβοτομή δε θα σαφήσω να μου κάνεις

2 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

τίποτα για τον οδοντίατρο δεν είδα, κι ανησυχώ...
:ppppp

(αγάντα, λέμε! Δεν είσαι -ούτε, ούτε!)

Φιλιά!

roula karamitrou είπε...

Έφτασεεεεεεε :ρρρρρ
Φιλιά