Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

9 σχόλια:

μελονικος είπε...

Γενικά είναι ωραία δουλειά.

roula karamitrou είπε...

Η αγρύπνια Νίκο;)
Πα μαλ, πα μαλ πότε πότε, αλλά κι άλλες μάλο μάλο κακό μεάλο!

Μιμης Ζερβος είπε...

φαντάζομαι έχεις ακούσει τη λάιβ εκτέλεση με τους Λαικεδέλικα..

roula karamitrou είπε...

Άμα πω όι Μίμη μου θα με σχωρέσεις:)

roula karamitrou είπε...

Νομίζω το βδήκα Μίμη:)...χαρά η γραία!
Αν βέβαια είναι το πρώτο από τα δυο βίνντεο που δίνει το γιουτούμπι, εειό πυ παίζουν τα πάντα και χορευουν παίζοντας, αν είναι τούτο Μίμη φτου σκόρδα τα παιδιά

Unknown είπε...

πώς τα όργανα γίνονται γυναίκες και σου φέρνουν να πιείς νερό, μου λές; πώς;
κι αυτές οι φωνές που σπάνε σαν κύματα σε όλα τα αδιέξοδα της καρδιάς μας, και μετά, λέτε, πείτε, καταλάβετε.

εγώ ρουλιώ δεν καταλαβαίνω τίποτις για τίποτις. κάνε μόνο χώρο να κάθουμαι ν'αφουγκράζομαι και να πίνω νερό που μου δίνουν οι γυναίκες όργανα και να κλαίω με τις φωνές των αλλονών.
θα κλαίω με τις φωνές.
όχι για τις φωνές.
θα μου βγάζουν ό,τι έχω μέσα μου σήμερις, τίποτα απραπάνω.
και θα λέω, φτάνει για σήμερα, η μέρα μου αρκεί.
την αγάπη μου ρουλιώ, κι ας μη σε ξέρω.

roula karamitrou είπε...

Βδε λενιώ αυτό που λες όχι για τις φωνές μα με τις φωνές θα κλαίω...μαζί με λες;Μαζί βδε Λενιώ;

Μιμης Ζερβος είπε...

πρέπει να σου στείλω το λαίβ..το βρήκα στο γιοτιουμπ αλλα δεν έχει καλό ήχο νομίζωω..

roula karamitrou είπε...

Στείλτο εσύ βρε ζερβέ και δε θα πέσει χάμω, βαριακούει και το Ρουλιώ:)
Να σαι καλά που ξαναπέρασες