Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Αναντάν... μπαμπαντάν

Η ιστορία η ίδια αναντάν μπαμπαντάν...ντούρου ντούρου ντούρου, αναντάν...γκόλντουρ γκόλντουρ γκόλντουρ μπαμπαντάν...αχ, εγώ εγώ εγώ...ενώ ντιπ, εσύ εσύ εσύ και ντούρου γκόλντουρ, ντούρου γκόλντουρ, ντούρου γκόλντουρ μαζί στη ρόδα και να τη γυρίζουμε με τον ίδιο κόπο κι οι δυο με το ίδιο βάρος με το ίδιο αχ και ντιπ...έλα έλα Χατιτζέ να κάνουμε τις γκουγκουσλερ κι ας είναι βράδυ μπορεί να μπερδευτούν, αν μας ακούσουν και να βγουν και να φωνάξουν, έλα μπιρ ικί ουτσ Χατιτζέ, μαζί γιαβρί μου γκουγκουουουστσούκ, γκουγκουουουστσούκ, γκουγκουουουστσούκ...πιο δυνατά Χατιτζέ μπας και μας ακούσουν, μπας και σβήσει το ντούρου γκόλντουρ, μπας και το σβήσουν οι δεκαοχτούρες και ξημερώσει, χωρίς να κοιμηθούμε...έλα έλα κουζούμ να σκύψουμε τα κεφάλια μας και νακουμπήσουμε στο μέτωπο και γκουγκουουουστσούκ, γκουγκοιυστσουουούκ καλό μου και τα χέρια μας να κάνουμε φτερά, μπας και τις μοιάσουμε και μας πιστέψουν και μπερδευτούμε μαζί τους κι ακούμε μόνο εμάς...γκουγκουουουστσουκ, γκουγκουουουστσούκ...έλα γκελ κουζούμ, μύτη μύτη να φιληθούμε και μάγουλο μάγουλο και φτερό φτερό.

Powered by eSnips.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: