Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Κι αν ήταν;

Κι αν ήταν χρώμα τι θα ταν;
Άσπρο
Κι αν ήταν παιχνίδι;
Θα πετούσε
Κι αν ήταν κρασί;
Θα μεθούσε
Κι αν ήταν μουσική;
Θα χόρευε
Κι αν ήταν αυτοκίνητο;
Ανοιχτό θα ήταν
Κι αν ήταν καρέκλα;
Δεν θα μπορούσε καρέκλα να ναι, πολυθρόνα θα ταν κουνιστή
Κι αν ήταν φαγητό;
Σαλάτα χωριάτικη θα ταν, φρέσκια με λάδι καλό
Κι αν ήταν μυρωδιά;
Σαν τις φρέζες θα μύριζε
Κι αν ήταν φως;
Κίτρινο θα ταν
Κι αν ήταν αέρας;
Θαλασσινός
Κι αν ήταν τέρας;
Ο Σρεκ θα ταν
Μα ο Σρεκ δεν είναι άσπρος, πράσινος είναι!
Όχι, όχι δεν είναι πράσινος άσπρος είναι, μον φαίνεται πράσινος
Αρρώστια αν ήταν;
Ανίατος και χρονία...σιγουράκι, αυτό!


θα μπορούσε να ναι ένας άσπρος, μεθυσμένος, πιτάμενος, χορευταράς, ανοιχτοχέρης γορίλας που ταρέσουν οι κούνιες, οι ντομάτες, οι φρέζες και χτυπιέται στα πράσινα κάγκελα του κλουβιού του,ενώ πέφτει απάνω του, το κίτρινο φως του δρόμου καιτον ιδρώνει...και πουφπουφπουφ ξεφυσάει, θυμούμενος τους μακρινούς του συγγενείς τους φαλαινογορίλες...θα μπορούσε να ναι μια λύση ο γορίλας...πιθανές άλλες λύσεις καλοδεχούμενες...αν συνοδεύονται δε κι από ιστορίες, ακόμα πιο καλοδεχούμενες:)))...μπας και δροσιστούμε, αδέρφια!!!



13 σχόλια:

island είπε...

Στην θέση της καρέκλας θα έβαζα αιώρα και από κάτω λίγο ποτό για το χαλάρωμα.

Καλό μήνα Ρουλιώ

νατασσΆκι είπε...

Αυτό το παιχνίδι, κι εμενα μ' αρέσει :)
(θα κάνω κι εγώ ένα, θαρρώ)

Καλό μήνα Ρουλιώ μου :)))

roula karamitrou είπε...

Καλό μήνα να χουμε καλόπαιδα:)

A.F.Marx είπε...

Ωραία!
Μετά την μπερλίνα, θα παίξουμε και τις κουμπάρες;
Αν δεν ήμουν αυτός που είμαι, ποιος θα ήθελα να είμαι;
:-p

roula karamitrou είπε...

Και το σπασμένο τηλέφωνο δε θα ταν κακή ιδέα...ή τα παλιά τα κορακίστικά και κα και λο και μη και να και α και φε και ντι και κο:-p

Unknown είπε...

Είναι νομίζω ο καλόγερος; ή ο καπνός; μπερδέυτηκα

roula karamitrou είπε...

Θα μπορούσαν!
Καλώς ήρθες narita, παγωτάκι φαντάζομαι πήρες, καλό μου

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Σε λένε πράγματι Καραμήτρου;

An-Lu είπε...

Αυτό το παιχνίδι το παίζουμε με τον αντρούλη μου στις ατελείωτες ώρες που οδηγώ!!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο κόσμο έχουμε "θάψει" έτσι!!!!
;-)

Μιμης Ζερβος είπε...

ρουλιώ πάντως εμένα δεν μ έπιασε..ακόμα ιδρώνω σα μην πω σαν τι..

panagiota είπε...

Αγγουράκι πράσινο και δροσερό τριμμένο σ'ενα λαχταριστό τζατζίκι σαν τον γλυκούλη Σρεκ κι'ενα γορίλα...γενναιόδωρο για βόλτες πάνω στα δέντρα!
Τι αλλο να επιθυμήσηει κανείς με τόση ζέστη?
Συμφωνείς Ρουλιώ???

faraona είπε...

Ρουλιω μου
δροσερα φιλια απο το Ιονιο!

roula karamitrou είπε...

Να στε καλά...και χαρά στην υπομονή σας αδέρφια:), μα δροσιά απ το γορίλά ή τον παππού του το φαλαινογορίλα;, ολμάζ βρε Ρουλιώ, δε γένιτι!!!
ΒΡΕΧΕΙ!!!! όμως,αδέρφια ακριβώς απαραπάν...στα πατώματα
Ελπίζω να το χαρείτε όπως κι εγώ!
Τις ευχαριστίες σας στον κούκο το πουλούδι το γελαστό και τον ανώνυμο που του το χάρισε