Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Μακαριά

ANLATAMIYORUM
(moro romantico)
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum
---------------------------------------------

ORHAN VELİ KANIK (1914-1950)



Προσπάθεια απόδοσης


Ανλατάμιορουμ...οι λέξεις δε μου φτάνουν

Αγλασάμ...αν κλάψω...σεσιμί ντουγιάρ μισινίζ...θα μπορέσετε νακούσετε τη φωνή μου...μισλαριμντά...στους στίχους μου...ντοκουναμπιλίρ μισινίζ...θα μπορέσετε νακουμπήσετε...γκιοζ γιασλαριμά...τα δάκρυα, τα δάκρυα των ματιών μου...ελερινιζλέ...με τα χέρια σας...μπιλμεζντίμ...δεν ήξερα...σαρκιλαρίν μπου γκαντάρ γκιουζέλ...δεν ήξερα, πόσο όμορφα ήταν τα τραγούδια...κελιμελερινσέ...κι οι λέξεις...κιφαετσίζ ολντουγιουνού...κι οι λέξεις, τόσο λίγες...μπου ντερντέ ντουσμεντέν ουντσέ...πριν πέσω σαυτό το ντέρτι...μπιρ γιερ βάρ... μπιλίορουμ...ξέρω υπάρχει... υπάρχει ένας τόπος...χερ σεϊ...που όλα...σοϊλεμέκ μουμκούν...που όλα... μπορείς να τα πεις...επεϊτζέ γιακλασμισίν...έχω πλησιάσει, εκεί...ντουγιούορουμ...τον ακούω...ανλατάμιορουμ...μα δεν μπορώ...ανλατάμιορουμ... οι λέξεις δε μου φτάνουν...ανλατάμιορουμ...δε μου φτάνουν... να σας τον ζωγραφίσω



Δεν υπάρχουν σχόλια: