Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Το ανέκδοτο

Μια φορά κι έναν καιρό κυκλοφόρησε ένα ανέκδοτο που ρώταγε

Ποιο είναι το αντίθετο του οδηγώ και σε σκέφτομαι;
Αφού ρώτησε κανάδυο τρεις κι έλαβε το γνωστό δεν ξέρω δεν απαντώ, βρέθηκε ένας χριστιανός και του πε

Περπατώ και σε γράφω…δεν είναι;

Αφού το ανέκδοτο γέλασε πολύ, αποφάσισε να εκδοθεί για να γελάσει και κανά άλλο χείλι, οδηγού, περιπατητή…πικραμένου ή όχι

Έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις και το ανέκδοτο κυκλοφόρησε ευρέως

Ποιο είναι το αντίθετο του οδηγώ και σε σκέφτομαι;

Μα…περπατώ και σου γράφω…βεβαίως, βεβαίως

4 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

"περπατώ και ΣΕ γράφω" ή "περπατώ και ΣΟΥ γράφω";
Άβυσσος χωρίζει αυτά τα 2...
Εγώ προτιμώ να ΜΟΥ γράφεις, παρά να ΜΕ γράφεις πάντως Ρουλιώ μας
:)

Unknown είπε...

Ελπιζω οτι δεν με γράψεις και εμενα εκει που δεν πιάνει μελάνι. Ωραια ανάρτηση με ποικίλλα θέματα. Ρούλα δεν ξέρω αν λες αλήθεια ότι εισαι 40αρα, πληθωρική, αστεφάνωτη & ζουμερή, πάντως απο ψυχικά αποθέματα έχεις πάμπολλα. Η ψυχή σου ξεχειλίζει από ομορφιά.

νατασσΆκι είπε...

:)

ΣΕ γράφω, όπως ΣΕ λέω;
:))))

Φιλιά, Ρουλιώ μας
Καλημέέέέέρες :)

roula karamitrou είπε...

Α ρε αφεντικό πολλές φορές άβυσσος όπως το λες και πολλές φορές σιμά σιμά...άσε που μπορεί να ναι και χειρότερο το σου γράφω απ το σε γράφω...κι ο πιτσιρίκος μου, σου, μας έγραψε σήμερις για την Παλαιστίνη
Εγώ προτιμώ πάντως να μου γράφεις ή να με γράφεις...αλλά δε θα θελα να με γράψεις αφεντικό :)


Τάσο σε δύσκολη ανάρτηση έπεσες, δίκιο έχεις νανησυχείς :)
καλώς ήρθες στη ρούλα
Φχαριστώ για τον καλό το λόγο :)


Πέστο βρε ζούδι μου, υποστήριξε την ντοπιολαλιά...θα σε γράφω είπε τανέκδοτο όχι θα σε γράψω...καταλαβαινόμαστε οι γυναίκες σε λέωωωωω