Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Γαβροντολμαδάκια

Και είπε ο Μπάμπης ο σουγιάς

Το λοιπόν αδέρφια προχτέ πήγα στο Βόλο να οργανώσω τα παόκια εκεί και κάναμε τη σύσκεψη σένα τσιπουράδικο και κει που μιλάγαμε σκάει μεζές απίστευτος…γαβροντολμαδάκι, ναι, ναι γάβρος τυλιγμένος σε αμπελόφυλλο σε λέω με το κρεμμυδάκι και τη ντοματούλα του…ωχ το πρώτο γκολάκι…την πιπερίτσα του…ωχ και το δεύτερο και μπόλικο λεμονάκι …ωχ πως τσούζει μην τα ρωτάς σε λέω…και με ήρθε ιδέα να το ρίξουμε σύνθημα το γαβροντολμαδάκι, να μυρίσει η Τούμπα μεζέ να λαλήσουν τα γαβράκια.

Ακούτε τα πρώτα κι όποιος έχει κι άλλο ιδεάκι ας πει να γίνει παιχνίδι, νταβανάς ρε παιδί νανάψουν τα αίματα


Γάβροντολμαδάκι
θα σε φτιάξω ρε γαβράκι
θα σε κάνω στο ταψί
μες την τούμπα που γαμεί

γαβρο ντολ μα δά κι
γαβρο ντολ μα δά κι
τσουζει το γκο λά κι
σαν το λεμο νά κι


δε γαμείς που δε γαμείς
γάβρε κακομοίρη μου
μες την τούμπα σαν φανείς
ντολμαδάκι θα γενείς


γαμιέστε γαβράκια
ρουφήχτε τα γκολάκια
η τούμπα κερνάει
τα ντολμαδόγαβράκια

πωπωπω πωπωπω
τι τσιμπούκι ζηλευτό
ντολμαδάκι τυλιχτό
το γαβράκι το μικρό


η τούμπα τυλίγει
γαβρό σε φυλλαράκι
ρε Μπάμπη γαμάτο
το γαβροντολμαδάκι


Υ.Γ. Από τη Σαρκοζί για το Μαράκι το ακανόνιστο


11 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Με έστειλες!!!!!!!!!!!!
Επαθα πλάκα!!!!!!!!!!!!!
Εισαι παιδάκι μου απίστευτη!!!!!!!!!!

Να είσαι καλα ρε φιλενάδα!!!!
και κερνάω τσίπουρο... ουζάκι... κρασάκι... ό,τι γουστάρεις κοπελάρα μου... μόλις μπορέσεις στη Σαλονίκη....

(1000 χρόνια Ηρακλής... και ας μην έχουμε καλα συνθήματα...)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

roula karamitrou είπε...

Μαράκι είσαι μπαχτσές δεν τον ετσιγκουνεύεσαι τον καλό το λόγο...μα και τον κακό να μια γλώσσα νανα μια γλώσσα...είσαι λαρτζ και με αρέσεις
Δεκτή η πρόσκληση, πέστο και θα γίνει με χαρά...αφού δεν είσαι Αρης με τους Ηρακλειδείς είμαστε σε ανακωχή...νομίζω
:)

Δήμητρα είπε...

Γκουχου γκουχου....
Καλέ με τους Βάζελους δεν παίζετε;;;Τί σας φταίμε πάλι εμείς τα γαυράκια ε; ε;

roula karamitrou είπε...

Ένας είναι ο εχτρός πασπαλίτσα μου :)
Εδώ τις προάλλες στην Κομοτηνή με τον Πανθραλικό παίζαμε το κεντρικό σύνθημα ήταν γαμιέται ο θρύλος κι ο Πειραιάς :))))))
κι οι Κομοτηναίοι ψάχναν να βρουν τις βάρκες να δουν αν και πώς κουνιούνται
Αλλά επειδή έχεις ακανόνιστους φίλους σε δίνω μια ευκαιρία να το ξανασκεφτείς και ναλλάξεις ομάδα...αλλάζει ο άνθρωπος μητρέλι μου...ντβάρι είνι να μην αλλάζει;)

νατασσΆκι είπε...

Ωωωωωχ!
Να μην το δει το αφεντικό, πάλι...
:))))

Χα, κι εγώ τις αγαπαω τις "γριές", ο Βάσιας είναι ο πιο αγαπημένος μου παίχτης ever!
:))))))

Φιλί Ρουλιώ, καλή βδομάδα :)

roula karamitrou είπε...

σσσσσσσσ τσιμουδιά,ζούδι μου
γιατί κινδυνεύω με οικιοθελη παραίτηση...κι έχει και κάτί χρωστούμενα ένσημα να μου κολλήσει...δεν είναι να χάνουμε και τη δουλειά μας1
:)

Δήμητρα είπε...

Μωρέ ο άνθρωπος αλλάζει.Το κοκκίνισμα όχι.
Ή θα είσαι Κόκκινος΄είτε θα μαραζώνεις ....
Σε όλους τους τομείς...
Φιλί

A.F.Marx είπε...

Ούστ!
κομπλεξικά μπαόκια!
Με τα βαζελάκια παίζετε σαν δεσποινίδες, με τα χανουμάκια παίζετε σαν κυράτσες...
Μόνο με τον θρύλο σας πιάνει λύσσα μεγάλη.
Αλλά πάλι την πλάτη μας θα βλέπετε όλοι.
Και οι σουγιαδοζαγοράκηδες και οι πατερατζιγκεραίοι και οι βανδηντέμηδες
Ούστ!

aKanonisti είπε...

@νατασσάκι....
τον Βάσια... ο πατέρας μου τον έφερε....
Οχι ΄πες μου...
Μπορώ να είμαι άλλη ομάδα????

Η πρόσκληση ισχύει για όλους ε????
Πάμε να σας μεθύσω....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

A.F.Marx είπε...

@(Μ)παοκ-Ρούλα: στα κόλλησα τα ένσημα.
Σού αφιέρωσα το καινούργιο ποστ.
:)

roula karamitrou είπε...

Ναι βρε μητρέλι μ' αλλά μπορεί να σαι κόκκινος για διάφορους λόγους όπως γιατί είσαι πασ(χ)παλίτσα, γιατί το μήλο το θέλεις ΔΑΓΚΩΤΟ κι όχι με το μαχαίρι,από ένα ξφνικό φούντωμα, από γρίππη από πυρετό, από τσούξιμο ...από θυμόοοοο...για δέ το δε το το αλουφακι πως εκοκκίνησε;) και χωρίς το κασκόλ του



Κυρ πρωθυπουργέ ... α πα πα... τι γλώσσα καθόλου κόμιλ φο δε σε βρίσκω...έλα μωδέ μη μου θυμώνεις κι είμαστε και σευαίσθητες ηλικίες...ΝΑΙ ΡΕ ΜΠΑΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΦΛΑΤΕ ΤΑ ΝΩΤΑ ΣΑς ΑΠ ΤΟΥς ΣΟΥΓΙΑΔΟΖΑΓΟΡΑΚΗΔΕς (πολύ καλοοοο :)


Μαράκι Βασσια λες τον Χατζηπαναγή βρε;

Αν λες γιαυτόν... του χαν ζητήσει λέει να τον πάρουν στο ΜΕΓΑΛΟ ΤΗΓΑΝΙ ΤΟ ΚΟΚΙΝΟ με καμποσούτσικες παράδες κι ο Χατζηπαναγής λέει αρνήθηκε, λέγοντας εμένα ο Ηρακλήα με έφερε και με τίμησε και πρέπι κι εγώ να τον τιμήσω.
Μαριώ όρισε εσύ ώρα και μέρα η Ρούλα αδακά είναι...όσο για τους όξω απ την νυχμμμφη καλοδεχούμενοι κι αχνιστό και τηγανητο και ντολμαδάκι τον εκάνουμε ΤΟ ΓΑΥΡΟ και σηκώνει και τσίπουρο μπόλικο!!!!


Αχ βρε αφεντικοοοο...γυρίιιισατε δεν σας πήρα χαμπάρι...ε κι αν είπαμε και καμια κουβέντα απαραπαν...νερό κι αλάτι βρε, ναι;)
Α...και φχαριστώ για τα ενσήματα...άμαν είναι καλό ταφεντικό...σας το λεγε δε σας τολεγε η ΜΠΑΟΚΡΟΥΛΑ :)