Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Τόνειρο

RÜYA

Annemi ölmüş gördüm rüyamda.
Ağlayarak uyanışım
Hatırlattı bana, bir bayram sabahı
Gökyüzüne kaçırdığım balonuma bakıp
Ağlayışımı.

----------------------------------------------------
ORHAN VELİ KANIK (1914-1950)




Προσπάθεια απόδοσης


Ρουγιά...τόνειρο


Αννεμί...τη μάνα μου...ολμούς γκιορντούμ...πεθαμένη την είδα...ρουγιαμντά...στόνειρό μου...αγλαγιαράκ ουγιανισίμ...ξύπνησα κλαίγοντας...χατιρλατί μπανά... και μου ρθε στο μυαλό...μπιρ μπαϊράμ σαμπαχί...ένα πρωί...γιορτή είχαμε...γκιοκουτζουνέ κατσιρντιγίμ...που κοιτούσα τον ουρανό για ώρα, ψάχνοντας...μπαλονουμά μπακίπ... να δω το μπαλόνι μου...που έχασα...αγλαγισιμί...κλαίγοντας



Υ.Γ. No news...good news που λεν κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι, οπότε βουρ μέχρι να σου ρθει η μπούφλα και τότε γλιέπουμε, όζαμαν μπακατζάζ. Μέχρι, τούδε όμως αδέρφια να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με στηρίζουν και μου λένε συνέχισε, με τον τρόπο του ο καθένας...τη χαρά μου σας στέλνω

4 σχόλια:

Unknown είπε...

ξέρεις τούρκικα ρουλιώ;
μπράβο σου!

τι να είναι το 'νειρο,
νερό που κυλάει και σε πλένει καθώς κοιμάσαι...

καμιά φορά όνειρο είναι να βλέπεις αυτόν που αγαπάς.

μου λείπει.

roula karamitrou είπε...

και μένα, Λενιώ μου

Ο άλλος είπε...

Αφερίμ Ρούλα. Άφεριμ

roula karamitrou είπε...

Φχαριστώ, άλλε, καθόλου περίεργε άνθρωπε:)