Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Είπα...τι άλλο, να πω ένα ανέκδοτο...

... στη μάνα μου το μεσημέρι, κάποια στιγμή που χε το κλίμα βαρύνει κι ο γάϊδαρος ήντουνε σιμά.

Της λέω το λοιπόν, ήτανε τρεις υπερήλικες που είχαν ακράτεια. Ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι είπαν να το αντιμετωπίσουν, πηγαίνοντας σε ψυχολόγο. Συναντηθήκαν μετά από κανά τρίμηνο ν' ανταλλάξουν εμπειρίες. Ρωτούν οι δυο τον ένα που είχε πάει σε ψυχολόγο του σαλονιού ή του ντιβανιού...πώς πάει, έκανες τίποτα;
Κοιτάξτε δεν σταμάτησε, αλλά αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί...μου συμβαίνει...και είμαι ήσυχος. Μετά ρωτούν οι δυο τον άλλο που είχε πάει σε ψυχολόγο του γκασμά ή του σκοινιού...κοιτάξτε δεν σταμάτησε...αλλά δεν πίνω πολύ νερό , έχω τα πάμπερς μου κοντά, βάζω υπενθύμιση στο κινητό κάθε μισάωρο και πάω στην τουαλέτα...το πολεμάω κι είμαι ήσυχος.Ρωτούν τέλος οι δυο και τον τρίτο, που είχε πάει σε ψυχολόγο του λιμανιού ή του σκοινιού και του παλουκιού... κοιτάξτε, επιμένει...αλλά την έχω γράψει σταρχίδια μου...και είμαι ήσυχος


Υ.Γ. Έκπληξη...σοβαρό!!!
Μια επεξήγηση για τη ρούλειο ονοματοδοσία
του σαλονιού ή του ντιβανιού: ευκολάντζα...ψυχαναλυτικός
του γκασμά ή του σκοινιού : συμπεριφοριστής
του λιμανιού ή του σκοινιού και του παλουκιού: προσωποκεντρικός

Και με ρώτησε η μάνα μου ...μπορώ να υποθέσω με ποιον είσαι, αλλά πώς σας λένε ότι μπορεί να το καταφέρετε τούτο το ανέκδοτο;

Άκου λένε ότι πρώτα πρέπει να καταλάβεις, πως δεν μπορείς να υπάρξεις με τους άλλους άμα :

Δεν ακούς τα συναισθήματά σου...αυθεντικότητα το λένε

Δεν ακούς τα συναισθήματα των άλλων...αυτό είναι δύσκολο, έχει νσ και καπάκι σθ... ενσυναίσθηση το λένε

Και δεν αποδέχεσαι τον άλλο χωρίς όρους,χωρίς κριτική, ρε παιδί...ξερεις εσύ

...Αφού τα καταλάβεις όλα αυτά...καλά καλά όμως, πρέπει ναρχίσεις να τα...κάνεις... και παίρνοντας και δίνοντας μπούφλες, κάποτε Θα μάθεις και να μην μπορείς να υπάρξεις χωρίς την τριάδα.

Ωραία απ την μια του θεού, που μας φλομώσανε...να την τώρα και του λιμανιού. Κόρη μου κοίτα μείνε στην κατανόηση καιρό...και πέρνα στο πάρε δώσε σκατί, αφού σας χαιρετίσω, γιατί με φαίνεται πολύ παπάρα έχεις να φας, χωρίς κριτική και δε θέλω να τη δω...απεφάνθη ο συνταγματάρχης!

ΓΛΙΣΤΡΑΩ ΡΕ ΜΆΝΑ, ΜΗ ΜΕ ΤΡΑΒΆς ΚΑΙ ΣΥ ΑΠ ΤΟ ΜΑΝΊΚΙ,ΔΕΝ ΕΊΠΑΜΕ, ΑΝΟΙΧΤΆ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΌ ΔΕΝ ΕΊΠΑΜΕ, ΡΕ ΜΆΝΑ...ΤΑ ΞΈΡΩ ΤΑ ΣΚΑΤΆ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΜΥΡΙΖΟΥΝΕ...ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΡΕ ΜΆΝΑ...ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝΕ...ΑΝΟΙΧΤΆ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΌ ΤΑ ΜΆΤΙΑ


2 σχόλια:

mamma είπε...

Ζόρια κοριτσάρα μου;

roula karamitrou είπε...

Δε θα πω όχι...μα να τώρα δα έβρεξε, πολύ...και γιάτο στα πόδια του το ρουλιω :)
Φιλιά mamma μου