Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Τάδε έφη Χρυσαυγή

Τι κάνεις; ρώτησε η Χρυσαυγή
Ε...ήταν η απάντηση
Κατάλαβα...τον κούκο σκούφια κάνεις και συ... αλλά, πού να το πεις.
Ε; ερώτηση, τώρα
Ναι, βρε ξέρω τι σου λέω και μια δυο τρεις κάνεις τον κούκο σκούφια...βαριέσαι κάποτε, οπότε for a change... για αλλάγή βρε παιδί μου, αρχίζεις να την πετάς και να την πιάνεις τη σκούφια.
Οπότε επανάληψη αδέρφια
Τι κάνεις...τον κούκο σκούφια;
Ναι για...και την πετάω και την πιάνω


Υ.Γ.Όπου για...μπορεί να μπει και...αμέ

50 σχόλια:

Κούκος είπε...

Να τον αφήσεις ήσυχο τον κούκο!
Καλό μήνα Ρούλα!
:-)

roula karamitrou είπε...

Πολύ ήθελα το πρώτο σχόλιο γιαυτή τη φράση να ναι δικό σου:)
Και γιατί να τον αφήσω ήσυχο, αφού μου κάνει παρέα;
Καλό μας μήνα κούκε:)

mamma είπε...

κου κου:)))))

island είπε...

Ο κούκος είναι αυτός που κάνει κου κου;

roula karamitrou είπε...

Mamma μου, κου- κου...κου-κου ή και δεκααααοχτώ-δεκααααοχτώ...όταν βαριέται ο κούκος το παίζει και δεκαοχτούρα:)

Ναι, βρε οδευτή αυτός είναι:)

panagiota είπε...

Τρεις,κι εγώ ο κούκος...
Καλό Σ/Κ Ρουλάκι!

roula karamitrou είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Παναγιώτα, πιτάμενη:)

Meropi είπε...

Ρούλα μου,
να μαι και μένα την αδαή. Κάνω τον κούκο σκούφια το λένε για τον αφηρημένο;;;

roula karamitrou είπε...

Εγώ το καταλαβαίνω, Μερόπη μου για τον αποκλεισμένο, αυτόν που βρίσκεταιμόνος του, σε αδιέξοδο και τρώει τα λυσσακά του
Καλώς ήρθες Μεροπάκι:)...εκεί στα δεξά έχει και τσουρεκάκι:)

panagiota είπε...

Βρε καλο'μ κορτσούδι αυτό το "πιτάμενη"δεν το κατάλαβα!Αν εννοείς ιπτάμενη απα-πα.Δυο τρια βίσκακια θέλω για να ανεβώ σε αεροπλάνο.
Αλλά κούκος μόνος είμαι(χα χα χα)
Κουκου- κου,κουκου κου...

roula karamitrou είπε...

Πιτάμενη ...που πετάει, όπως όλοι οι κούκοι, Παναγιώτα μου:)

νατασσΆκι είπε...

Καλέ, αφού σας είπα πώς τραγουδάει ο κούκκος!!!

Τι απορίες να λύσω, ακόμα; :p
(και μην μου πειράζετε τον ξάδερφο, ναι; )
(beep-beep!!)

Φιλιά Ρούλα μου, Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

:)))

roula karamitrou είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Νατασσάκι:)

A.F.Marx είπε...

Τι να την κάνει την σκούφια ο Κούκος;
Ολόκληρη Άνοιξη κουβαλάει ο καημένος.
Με την σκούφια θα σκάσει...
Άσχετο...
Πώς φωνάζει ο κούκος στο ρολόι του κόμματος;
Κου-κου-έ!
Κου-κου-έ!
:)

roula karamitrou είπε...

Ποιο κόμμα βρε Αλουφάκη;...με το μπαρδόν, αλλά δεν κατάλαβα:)

mamma είπε...

Κουκλίτσα μου, ένα είναι το κόμμα:)))

@Αλλουφάνη, άντε αλλού να ψαρεύεις ψηφουλάκια... το κορίτσι δεν είναι δικό σας:)

roula karamitrou είπε...

Mamma μου κοίτα να δεις:)
Οι καιροί μαζί με τις κάλπες είνι γκαστρωμένις τελευταία, οπότε μπορεί να το σανασκεφτεί το Ρουλιώ...ντβάρι είμι να μην αλλάξω που λέει κι ο Θοδωράκης
Αφεντικό μην παίρνεις θάρρος μπορεί είπαμε:)

A.F.Marx είπε...

Ποτέ δεν ψάρεψα ψηφαλάκια...
Σε κανέναν δεν είπα "ψήφισε αυτό"
Όταν γίνονται συζητήσεις λέω τι ψηφίζω και γιατί το ψηφίζω... Ως εκεί.
Πιστεύω ότι κανένας δεν μπορεί να πείσει κανέναν, αν δεν είναι ήδη πεισμένος από μόνος του.

roula karamitrou είπε...

Κίζμα μπε τζανίμ...έναστείο έκανε το κορίτσι

mamma είπε...

Καλέ μου Αλλουφάνη, σε πειράζω! Δεν το περίμενα πως θα ενοχληθείς. Συγνώμη για το σχόλιο [άκυρο χιούμορ :( ]

A.F.Marx είπε...

Άειντε ρε που ενοχλήθηκα!
κουβέντα κάνουμε...
Ε, πότε πότε, ας μιλάω και λίιιιιγο σοβαρά. Δεν σημαίνει ότι παρεξηγήθηκα κιόλας.
Αλοίμονο.

mamma είπε...

@Αλουφάνη
Φιουουουου.
Και να σκεφτείς πως αποφεύγω να κάνω σχόλια με πολιτικό περιεχόμενο ακριβώς για το φόβο της παρεξήγησης. Μην κοιτάς που μαζί σου αισθάνομαι τόσο άνετα που τόλμησα να σε πειράξω.

:))))

A.F.Marx είπε...

Ντεν παρεξηγώ καρντιά μου...
:)

roula karamitrou είπε...

Α, για σα:), είπε το Ρουλιώ

A.F.Marx είπε...

Θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα
Κλικ
Κλικ

roula karamitrou είπε...

Τώρα εσύ είσαι φίλος...και βάζεις στην κουτσή να δει βίντεο με ανθρώπους που τσουλάνε:)

A.F.Marx είπε...

Aειντε ρε καραμήτρου!
Ποιο βίντεο βρε?
Το άζμα στα αριστερά σου είπα να ακούσεις ...
Όχι το βίντεο

mamma είπε...

Έλα ρε, κι εγώ το βίδεο είδα, μα ντιπ!

roula karamitrou είπε...

Οέο ποιο άσμα;)

νατασσΆκι είπε...

εγώ στο είπα, δεν είναι όλοι καλοί μαθητές, "δάσκαλε" !
:pppppp
:))))))))))))))
Καληνύχτα τώρα
(όχι, που δεν θα μίλαγα)
(Ε-μα!!!)
:)))))))))))))

A.F.Marx είπε...

Αριστερά λέμε...
Εκεί που γράφει : Downoload θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα
Περιμένεις να ανοίξει ο Player και πατάς το βελάκι του play.

mamma είπε...

Είπα κι εγώ, που είναι το beep beep:)))

A.F.Marx είπε...

πωπωπωπω!
Είπα κι εγώ να σας ανεβάσω λίγο το ...πολιτιστικό δάπεδο, αλλά ατύχησα.
:)

mamma είπε...

Δεν ξέρω τι κατάφερες με το Ρουλιώ, εγώ πάντως είμαι εντελώς στο δάπεδο από τα γέλια...

roula karamitrou είπε...

Εντάξει, εντάξει...μη βαρούτε ούλοι μαζί, το άκουσα...με το συμπάθιο αφεντικό, αλλά είσαι μεγάλο σούργελο:)

mamma είπε...

Πες τα Ρούλα. Έπεσα κάτω απο το δάπεδο μόλις το άκουσα:)

A.F.Marx είπε...

Και για να σας αποτελειώσω πάρτε και αυτό αβέρτα:
Αβέρτα
Το beep beep έφυγε για να μη πέσει στα πατώματα...
Σας καληνυχτώ με το αβέρτα, τον νέο εθνικό ύμνο
:)

νατασσΆκι είπε...

δεν έφυγα
(είσαι καλά, το έχανα εγώ αυτό;;;)
:)))))))))))))))

mamma είπε...

Ε Λ Ε Ο Σ !!!!!!!!!!
Πήγαινε να κοιμηθείς Αλλουφάνη..

A.F.Marx είπε...

Κι αβέρτα κι αβέρτα
όλο μού κανες ζημιά
τα μαζεύω σε μια κουβερτα
και θα πάω καλογριά...
Kι αβέρτα κι αβέρτα
ήταν μαύρη μου η ζωή
θα φορέσω και μια μαύρη μπέρντα
να με λεν Μαγδαληνή...


Άντε κέφια πάλι!!!!
Άντε να καούν οι μπριζόλες στα κάρβουνα, παναγιά μου!
:)

A.F.Marx είπε...

Άντε από δω...
κουλτουριάρες!
Τα μαζεύω σε μια κουβέρτα και φεύγω!
Αβέρτα....
(καληνύχτεςςςς)

mamma είπε...

Εμένα όταν φοράω τη μαύρη μπέρτα γιατί με λένε batwoman;

roula karamitrou είπε...

Mamma μου, αυτοί οι κόκκινοι είναι ανελέητοι:)
Αβέρτα τα ευχαριστώ και τα γέλια Αλουφάκη:)
Καληνύχτα συνακροατές και προσοχχχή τις κουβέρτες

roula karamitrou είπε...

Α...αφεντικό φιλιά στην artist Θάλεια

panagiota είπε...

Kουκου-κουκου Ε!!!!Ο κούκος στο ρολόι φωνάζει βρε παιδιά!Δεν είπα τίποτα η "πιτάμενη"...
Δεν λέω παρακάτω γιατί όλοι οι κόκκινοι ανελέητοι είναι(είμαστε τρομάρα μας)
Αντε να καούν οι μπριζόλες και τα κάρβουνα και οι ...κουβέρτες.
Αναψες φωτιές Ρουλιώ!
Μπράβο το κορίτσι'μ...
Καληνυχτούδια πολλάαααααααααα

roula karamitrou είπε...

Καλημέραααααα, Παναγιώτα:)

Ανώνυμος είπε...

εισαι πολυ μεγαλο ταλεντο!
με εχεις ξεπερασει κατα πολυ!!
χριστος ανεστη....χρονια πολλα ρουλα μου...

roula karamitrou είπε...

Χρόνια πολλά και σε σένα καλόπαιδο:)
Φιλιά στο τσιμπουράκι

A.F.Marx είπε...

Καλημέρα
Ρούλα έχεις μια πρόσκληση
Αβέρτα...
:)

roula karamitrou είπε...

Όβερ...ελήφθη!