Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

Για τη mamma μου... γιατί πέρασα και δεν μπόρεσα να πω κάτι

Δεν μπορώ. Σήκω!Μα δεν μπορώ. Άκου, με!Μα δεν μπορώ, σου λέω.Πες μου, πες σε μένα,τι! Δεν μπορώ, δεν ξέρω.Δες γύρω σου! Κάνε κάτι, επιτέλους! Δεν μπορώ, για δε μ'ακούς; Ζήσε όπως όλοι, επιτέλους!Δεν μπορώ, δεν με βλέπεις; Κουνήσου, σου είπα!Δεν μπορώ, δες μας! Ζήσε, όπως οι άλλοι σου είπα!Δεν μπορώ, άκου με ρε μάνα! Σήκω, τώρα!

Κι μπορώ, κι μπορώ, κι μπορώ, ρε μάνα, άκου με...
Φύγε μάνα, φύγε, μοναχά να κλάψω μπορώ, να μας κλάψω, να κλάψω με την ησυχία μου,
να ζήσω όπως μπορώ!



30 σχόλια:

123kostas είπε...

Καλησπερα βρε παιδι.εισαι εδω;

roula karamitrou είπε...

Αδακά,μαύρε

123kostas είπε...

Πως παενει

roula karamitrou είπε...

Κουτσαίνοντας:)

123kostas είπε...

Θελει ακομη υποστηριξη το ποδαρι;

roula karamitrou είπε...

Ναι, λιγότερη, αλλά θέλει

123kostas είπε...

Να σε ρωτησω κατι, αλλα μη με μαλωσεις ε;Τι ειναι η ανω-κατω τελεια και η μιση παρενθεση που βαζεις που και που;

roula karamitrou είπε...

Λοιιιπόν σύρε στο κείμενο που γραψα στις 31 του Μάρτη και θα δγιεις:)

123kostas είπε...

Α...Και γιατι δεν το βαζετε οριζοντιο το χαμογελο ρε πιδι;

roula karamitrou είπε...

Πωωωως δηλαδή για δείξε

roula karamitrou είπε...

31 Μάρτη ήταν, είπα το σωστά, μαύρε;

island είπε...

Θες να ζήσεις όπως μπορείς.Άλλοι νομίζουν ότι ζουν όπως μπορούν.Άλλοι νομίζουν ότι ζουν.Και εγώ ελπίζω να ζήσω κάτι ελπιδοφόρο.Σαν το δικό σου το θέλω.

Καλησπέρες

123kostas είπε...

Ωχ μεκανες και γελασα.Που να ξερει ο βοσκος ο μαυρος απο τετοια.

123kostas είπε...

30 Μαρτη Χαρουλα.

roula karamitrou είπε...

Καλησπέρα, φάτσα...μάρεσε το κολλάζ:)

roula karamitrou είπε...

Άντε από τέτοια δεν σέρει ο βοσκός.
Από τραγούδια που ξέρει, δε μου πες το χθεσινό τραγούδι για τη μάνα ολόκληρο που θα το βρω;

123kostas είπε...

Το εχω ατοφιο απο την Κανα,μον πεσ με πως να το στειλω.

roula karamitrou είπε...

Δεν κατάλαβα, όπως τα στέλνεις...πες τη διε΄υθυνση να το βρω

123kostas είπε...

Δεν υπαρχει ουτε στο γιουτουμπι ουτε στο εσνιπσι,το εψαξα.

123kostas είπε...

Το εχω στο καβουρδιστηρι

roula karamitrou είπε...

Ε δως μου ένα mail να σου στείλω τη διεύθυνσή μου και να το στείλεις με αντικαταβολή, αν δεν είναι κόπος

123kostas είπε...

Παρε το εμαηλ
k-tachatos παπακι τ-online.de

roula karamitrou είπε...

To tachatos είναι φαντάζομαι ανγραμματισμός του chatatos ή σύμπτωσις;

123kostas είπε...

To Tachatos ειναι ενα επιθετο,και δη το ολοδικο μου.Το Chatatos τι ειναι, και που βρισκεται η συ μπτωση

roula karamitrou είπε...

Απ' το chat, βρε παιδί!

123kostas είπε...

Κοιτα να δεις,και δεν τοχω σκεφτει καθολου.Οχι για το τσατ εχω αλλη διευθυνση.

roula karamitrou είπε...

Τώρα δεν καταλαβαίνω, μάλλον θύμωσες, δεν είχα επικριτική πρόθεση. Και να σε καληνυχτήσω, γιατί τα βλέφαρα βάρυναν

123kostas είπε...

Χιχιχιχι οχι βρε αλανακι,δεν θυμωσα και καθολου.Σε καληνυχτω επεισης.

Giorgos Varvakis είπε...

Ρουλιώ καλημέρα :)
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι το έψαχνες (όχι το μάτι μου)...αυτό που σούχω
Δε ξέρω αν τόχεις βρει, πάντως εγώ στο έχω φυλαγμένο εδώ :
http://www.fileden.com/files/2007/10/18/1520172/04-Aftotokati.mp3

roula karamitrou είπε...

Καλημέρα Γιώργη, σευχαριστώ για το ενδιαφέρον