Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Κυρ αστυνόμε, κυρ αστυνόμε...περιμέντετε!

-Κυρ αστυνόμε μου, μη φεύγετε...φώναξε τρέχοντας, όχι και ταχύτατα ξοπίσω του.
Εκείνος βαρύς κι ασήκωτος, έκαμε πως δεν άκουσε
-Καλέ, εσείς με τη στολή, καλέ...δεν ακούτε, περιμέντετε να καταγγείλω κάτι θέλω, καλέεεε
Τον πρόλαβε τη στιγμή που έβγαζε το καπέλο τόμορφο κι ήταν έτοιμος να σαλτάρει στην υπηρεσιακή τ' γκούρσα
-Όφου, ευτυχώς σας πρόλαβα, όργανό μου
Σήκωσε το φρύδι και την κοίταξε υπό γωνίαν
-Αχ, καλέ μου άνθρωπε να σας κάνω μια καταγγελία ήθελα, είπε με τη χαρακτηριστική φωνή της εν εξάλλω γυνής.
-Μη φωνάζετε, μαντάμ είπε τόργανο. Τι καταγγελία να μου κάνετε δω στη μέση του δρόμου...στο τμήμα πρέπει να ρθείτε να καταγγείλετε
Πήρε το μελιστάλαχτο η πρώην εν εξάλλω
-Ελάτε βδε κυρ αστυνόμε, αφού βρεθήκαμε σιμά κοντά να σας την κάνω επιτόπου να ξαλαφρώσω και γω η δόλια.
Έστρωσε τη φράντζα και χαμογέλασε με νόημα τόργανο
-Εντάψει μανταμίτσα, για να σας δω να μου την κάνετε...ατάκα κι επιτόπου τότενες, άμα είναι να ξαλαφρώσετε αβτζού μου, του ξέφυγε, μανταμίτσα μου διόρθωσε πάραυτα.
-Αχ τι καλός που είστε...ακούτε το λοιπόν...βρίσκομαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κυρ αστυνόμε μου...θέλω να καταγγείλω...να καταγγείλω, ντε...δυο πως το λενε κυρ αστυνόμε μου δυο...θόλωσε η μανταμίτσα και πήρε εκείνο το επίσης χαρακτηριστικό, ύφος της κότας, φιλενάδα μου
Ναι, ναι...να κατγγείλετε μαντάμ...δυο...δυο τι να καταγγείλετε είπε αδημονώντας τόργανο
-Δυο γατάκια...νομίζω, κυρ αστυνόμε
-Γατάκια είπατε;Για τα γατάκια με παιδεύετε τόση ώρα, κυρά μου είπε θυμωμένα τόργανο...στο μπόγια, καρντιά μου στο μπόγια να τα κατγγείλετε τα γατάκια
-Όχι, όχι κυρ αστυνόμε...ψέματα δεν είναι γατάκια τα δυο που θέλω να καταγγείλω, αλλά είμαι σε σύγχηση συλλυπηθείτε με τη γυναίκα...μη θυμώνετε, να δείτε πως το λένε;
-Ε κυρά μου επιτέλους έχουμε και δουλειές, συγκεντρωστε τη μαρμελάδα σας και κάντε τη ρημάδα την καταγγελία.
-Αχ, να φάτε μαρμελάδα απ τα χεράκια μου κυρ αστυνόμε...
-Στο θέμα μας μαντάμ αφήστε τις μαρμελάδες για θα μπλέξουμε τελείως να καταγγείλετε δυο... όχι γατάκια, αλλά;
-Παπάκια, παπάκια κυρ αστυνόμε μου, το βρήκα φώναξε ενθουσιασμένη η αλλού νταλλού μανταμίτσα
-ΠΑΠΑΚΙΑ, πάς καλά κυρά μου ή να βάλω τις φωνές, γαμώ το μπλέξιμο μου γαμώ, που σε πέτυχα πρωινιάτικα.
-Μη μωρέ, μη μου μιλάτε αποτομούτσικα κυρ όργανο, ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι...το βρήκα, το βρήκα κυρ όργανο...δυο καπάκια ήτανε, που θελα να καταγγείλω
-ΚΑΠΑΚΙΑ;ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΔΥΟ ΚΑΠΑΚΙΑ;...Ένα χειμώνα καλοκαίρι κι αυτό ότι να ναι, όντως κυρά μου...τι να σου κάνει...ΑΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΊΔΙΑ ΘΕΌΜΟΥΡΛΗ ΠΡΩΊ ΠΡΩΊ είπε έξαλλο τόργανό και μπήκε σν γκούρσα
Και...εκεί που η ζαβλακωμένη, φαρμακωμένη μανταμίτσα ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάμματα...beep-beep-beeeeep- Ρουλιώωωωω...δυο ματάκια βδε, δυο ματάκια ήταν να καταγγείλεις είπε το Γουίλυ κογιότ το κόκκινο και χάθηκε μες στη νύχτα







21 σχόλια:

An-Lu είπε...

Μπιτ τρελλοκομείο είσαι βρε!!!!
;-)

roula karamitrou είπε...

Δε βγαίνει αλλιώς λέμεεε, γοργόνα μου:)

island είπε...

Πού είναι ο κυρ αστυνόμος;Τον έδιωξες;Έχω να καταγγείλω τη Ρουλιώ.Την ξέρς;Είναι αυτήνα με τις έμορφες ιστορίες που μας κοιμίζει και μας ξυπνά πότε πότε.Τώρα δα με ξύπνησε και θέλω να την καταγγείλω γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ ο δόλιος.

faraona είπε...

Ρουλα υπεροχοοοοοο!!!!


καλημερα!

Unknown είπε...

καλά, ε!
υπέροχο κείμενο!


ώστε με ξέρεις; είσουνα εκεί; και δε σε είχα δει βρε παιδί μου...
:)

Ανώνυμος είπε...

"Βδε", "γκούρσα", υπέροχο ποστίδι, μπράβο, καλημέρα Ρουλίτα

roula karamitrou είπε...

Κορτσούδια και πιδούδια, φχαριστώ που το διαβάσατε το ποστίδι που λέει κι ο Σεφ και γελάσατε και μου το λέτε:)

Μια ξεχωριστή απάντηση στην Abttha (αλήθεια θα πει κάτι τόνομά σου;)...φαίνεται πως μοιάζουμε Abbtha...καλώς ήρθες στης Ρούλας:)

Unknown είπε...

για το όνομά μου, ε, ναι, ως διανοούμενη, όπως και το δηλώνω, έχω ήδη μάθει τα τέσσερα πρώτα γράμματα διαφόρων αλφαβήτων...
άλιφ μπα τα θα είναι τα τέσσερα πρώτα γράμματα στην αραβική σειρά...
χρατς χρουτς χουρούφ, στο χωράφι του χαρτιού...
χα χα χα
χά-χας. τώρα το χι δεν έχει να κάνει τίποτα, απλώς έτσι μου ήρθε.
ρούλα καραμήτρου τι θα πει;
:)

roula karamitrou είπε...

Που θε λα παένεις, ορέ ξανθιά...θα πει Abbtha:)

Μιμης Ζερβος είπε...

Μα είναι ποτέ δυνατόν να καταγγείλεις αυτά τα ματάκια?

mamma είπε...

Αχ, βρε Ρουλιώ... γιατί καρντιά μου; Τι σου έκανα η μάνα και με ξεσηκώνεις; Άσε με στην καθημερινότητά μου σου λέω, τι να τα κάνω εγώ τα ματάκια;

roula karamitrou είπε...

Μίμη, καλώς ήρθες στο τσουνάμι της Σαρκοζί:)
Αν κοιτάν κατ'αλλού βρε Μίμη και το παίζουν κιόραλής τα ματάκια...δε τη θένε την καταγγελία; Τώρα ποιος την επληρώνει, μη ρωτάς Μίμη.

Να τα καταγγείλεις mamma μου...και φυλακή αν χρειαστεί, μον προσοχή στα όργανα, γιατί μας μπερδεύουν:)

panagiota είπε...

Αντε να πάμε βόλτα με τν'γκούρσα Ρουλιώ να βρούμε γατάκια,παπάκια,καπάκια...ματάκια,κλπ,κλπ
κλπ,γιατί αλλιώς θα τρελαθούμε με τα ληγμένα χαπάκια που καταπίνουμε κάθε μέρα!
Είσαι απόλαυση μανδάμ!

roula karamitrou είπε...

Παναγιώτα μου φχαριστώ. Σαν να είδα ότι είπες το...και μετά και μετά...για τη Μπέλλα, αλλά δεν ήμουν στα καλά μου αυτές τις μέρες και δε μπόρεσα να το διαβάσω. Θα περάσω, όμως:)

Giorgos Varvakis είπε...

(Γκαγκαγκαγλάν ΕΙΣΑΓΩΓΗ)
Μωρή τρελή, μωρή ζουρλή, μωρή ξεμυαλισμένη ... Υπέροχο Ρουλιώ!!
Φιλιά :-)

roula karamitrou είπε...

Γελάσαμε Γιώργη μου;)
Χαίρεται το Ρουλιώ

Ο άλλος είπε...

Περίμενε τώρα που έφυγε το όργανο θα ρθει ο άλλος ο κύριος με το πουκαμισάκι...με τα μεγάλα μανίκια...που δένει πίσω.Νταξ; Μας τρελάνεις όλους.Ζουρλή ε ζουρλή.Άκου κογιότ..

A.F.Marx είπε...

Kαλά μανδάμ... Όλο καταγγελίες είστε τελευταίως.
Και αφήστε ήσυχα τα όργανα! Μη τα απασχολείτε με αστειότητες.
Έχουν έργο να επιτελέσουν ζζζζΖΖΖζζζζζ
ΖζζζζΖΖΖΖζζζζ
Μην ενοχλείτε τα όργανα ενώ κοιμούνται.
:)

νατασσΆκι είπε...

Το τρεχάτο beep-beep το είδε τώρα..
και έπεσε κάτω από τα γέλια!!!

(δε με λυπάσαι, βδε; :):):):):):):):):))

Φιλιά, Ρουλιώ!!!!!
(τα σουτζουκάκια, σε περιμένουν ;) )

roula karamitrou είπε...

Βρε καλώς τους, τους συλλέκτες,σας πεθυμήσαμε βδε:)
Υπομονή και δύναμη παίδες...όλα για τη συλλογή
Ζούδι μου, κάτι σαν να σκέφτεται το Ρουλιώ για το άλλο ΠΣΚ...για να δούμε

roula karamitrou είπε...

Άλλε συγγνώμη που σε καθυστερώ...αλλά τα παιδιά είναι ταλαιπωρημένα, να πάρουν το κέρασμά τους και να φύγουν...όλα για τη συλλογή, για:)...κι όπως ίσως καταλάβαμε άλλε προσπαθώ να αποφύγω τον κύριο με την άσπρη μπλούζα...με τα μεγάλα τα μανίκια που δένουν, μπρος-πίσω καμιά φορά...δεν είναι κι η γιατρός αδακά η silia,ντε...να πιστοποιήσει ότι το Ρουλιώ έχει σώας τας φρένας...ακόμα
Να τον εκεράσουμε τον κύριο λέει η Ρουλίτα βρε άλλε, να πάει στην ευχή της Παναγίας;)