Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Κατί αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα θα ξαναέβαζα τη Σέμπρικ την αγωνιστικιά, Μπάμπη μου!

Ακούς, ρε Μπάμπη να μας την επεί η μανταμίτσα;
Να πετάξει σχολιάκι στον αέρα, για το θόρυβο...για το νταβανά του εργαλείου, ρε συ Μπάμπη...respect ρε μανταμίτσα...σέβας, χάθηκε το σέβας, που λες και συ ρε γκαρντάση
Αλλά της την είπα και πολύ το φχαριστήθηκα!
Λάου λάου την επήγα, γιατί σε 'βγαίνουν κι απαριστερά, κάτι τέτοιες στραβογαμημένες μανταμίτσες δικαιόροι, γκαρντάσι...αλλά τη στάνιαρα την κλώσσα
Και της είπα για το μοτόρι το φτιαγμένο...ότι πρέπει να λαλάει να την ακούμε τη Σέμπρικ την αγωνιστικιά...τι τη βάλαμε, άμα δε μας το γαργαλάει το αυτί;
5 ίππους δίνει στη ρόδα...να μην το τραγουδήσει... το γιαβρί;
Και για το ρεκτιφιέ της είπα...που το κανα από 50νταρι, αδερφέ μου...ταμ 90ντάρι το μηχάνημα
Και με κοιτούσε με τα μάτια γουρλωμένα η μανταμίτσα ...και της είπα και για τη σκαστή τη δεύτερη ...και πως σε γλυστράει, σε σκάει πίσω στη σέλα και κατευθείαν στη μία, αδερφέ!
Και με ρώτησε πως με λένε η μανταμίτσα...και για τα φράγκα...κατς παρά με είπε η τουμπιώτισσα το φτιαγμένο το εργαλείο;
Και το μολόγησα το διακοσσάρι, αδερφέ μου...γιατί τσου ρε μανταμίτσα...μπορεί να είμαστε ντελιβεράδες, αλλά άμα λάχει γαμιόμαστε στις υπερωρίες για τα γούστα μας!
Γι αυτό σου λέω ρε Μπάμπη...εδώ είναι Τούμπα...στάλινγκραντ που λέει κι ο γέρος μου, είμαστε λαός...τσαμπουκαλεμένος...δεν κάνει να ντροπιαζόμαστε έτσι.
Δε θα τάντέξω, ρε σουγιά 12η φορά να τη σηκώσουνε την κούπα οι γάβροι οι χαμουτζήδες!
Δώσε το γαμημένο το σύνθημα να βγει ο λαός σου στους δρόμους
Αυτά είπε ο Κώστας στο Μπάμπη το σουγιά, τον αρχηγό, μια νύχτα με πανσέληνο την τελευταία Κυριακή... σένα μμμπαρ, γωνία Σαρκοζί και Μικράς Ασίας
Καλημέρα αδέρφια!

80 σχόλια:

Ο άλλος είπε...

Σαρκοζί και Μικράς Ασίας γίνονται φοβερά πράγματα τελικώς. Την καλημέρα μου στέλνω απ το νοτιά να συναντήσει τη δροσιά τη δικιά σας και του βαρδάρη σας.Μαντάμ...

roula karamitrou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
roula karamitrou είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω άλλε, τη γλυκειά καλημέρα

123kostas είπε...

Ειναι κανεις σπιτι?

roula karamitrou είπε...

Παρακαλώ περάστε:)

123kostas είπε...

Καλησπεριζω.Πως ειμαστε σημερα.

roula karamitrou είπε...

καλά που σάκούμε Κωνσταντή αλλά εν γένει όχι στα καλύτερα

123kostas είπε...

Μας πειραξε το βισκι πουλι μου?Η ηταν τα ασματα πετραιλεο.Ηρθα να μασλατεψουμε ολιγον τι.

roula karamitrou είπε...

Βρε καλό μου... μετά το περγαμόντο:)

123kostas είπε...

Ταγορασες το μηχανακι τελικα η μηπως ειμαι εκτος θεματος.

roula karamitrou είπε...

Πολύ καλά έκανες...το περγαμόντο ήταν για την καθυστέρηση στην απάντηση:)

roula karamitrou είπε...

Όχι βδε... έτσι φαίνεται από την ιστορία...αν είναι έτσι, τοχασα η Ρούλα

123kostas είπε...

Η σχωρεμενη η γιαγια Βασιλω με αποκαλουσε συχνακις χαζοβλακα.Πολλες φορες δεν στροφαρω

roula karamitrou είπε...

Κάνε μου μια χάρη, πήγαινε και διάβασέ το και πες μου τη γνώμη σου

123kostas είπε...

Για πες με.

123kostas είπε...

Το διαβασα πολλακις καλε.Ομορφο, με σπιρταδα γραμμενο,μου θυμισε λιγο το ΤΑ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΑΤΙΘΑΣΑ του Βασιλικου, αλλα κατι μου διαφευγει κατι δεν συλλαμβανω

roula karamitrou είπε...

Οέο; Που είσαι ορέ Κωνσταντή;

roula karamitrou είπε...

Μήπως καλό μου η κούπα είναι η αιτία;

123kostas είπε...

Εδω,εδω.

123kostas είπε...

Πιθανον Χαρουλα.Αλλα και συ παιδι μου τι λακωνισμος ειναι αυτος.Ουτε Σπαρτιατισα πια.Κατσε και γραψε πραμα, ξηγα μου.Ειπαμε χαζοβλακας.

roula karamitrou είπε...

Σα σπασμένο τηλέφωνο είναι αυτό το πράμα...πες με βρε, πόση ώρα... πιρίπου ντε...πρέπει να περιμένω πριν πω οέο;

123kostas είπε...

Το ατιμο το πληκτρολογιο με παιδευει πολυ

roula karamitrou είπε...

Λοιπόν...τι θακούσουμε σήμερα;

123kostas είπε...

SANTANA.Sampa pa ti

123kostas είπε...

Η ικανοτητα σου να ξεγλυστρας σαν το χελι ειναι το κατι αλλο.

123kostas είπε...

Kai CLAPTON.Leyla

123kostas είπε...

οεο Χαρουλα

123kostas είπε...

Και Βαμβακαρη.Η ξανθια

roula karamitrou είπε...

Δεν ήταν κακό γι αρχή...και χωρίς λόγια...να μην έχουμε και καμιά παρεξήγηση:)

123kostas είπε...

Αλλα για να ακουσω και τις δικες σου προτασεις

roula karamitrou είπε...

Εγώ, τέτοια ώρα την προηγούμενη τευτέρα άκουγα ραδιόφωνο...να δεις πως το λένε... radiocasbach νομίζω

roula karamitrou είπε...

To leyla, παρόλαυτα είναι πολύ ωραίο:)...κάτι λέει για γόνατα...και με τσιτώνει, λιγάκι, αλλά θα σταθώ στη μουσική

roula karamitrou είπε...

Οέο;) το καβαντζάραμε το 5λεπτο...οέο Κωνσταντή;

roula karamitrou είπε...

Τι γένιτι, Κωνσταντή...ούτε την ξανθιά τη βρίσκω, ούτε σένα η μαύρη

123kostas είπε...

εδω ειμαι καλε,στις επαλξεις.Αλεξιου.Μια καλημερα

123kostas είπε...

Χαρουλι.Το μηχανημα θελει να γραφεις με λατινικα στοιχεια

roula karamitrou είπε...

Αυτό μάλιστα...εύγε, Κωνσταντή, μαρέσει πολύ

roula karamitrou είπε...

Ποιο μηχάνημα...δεν κατάλαβα...Αααα το ιουτούμπε:

123kostas είπε...

Εχω την εντυπωση οτι δεν με διαβαζεις.ΠΟΥ ειναι οι προτασεις σου

roula karamitrou είπε...

Την είπα την εκπομπή...στο ραδιόφωνο...να πάω να βρω την ξανθιά, τώρα που είπες πως και θα σε πω

roula karamitrou είπε...

Τζίφος και πάλι...ούτε vamvakaris h xanthia...θα τρίζουν τα κόκκαλα του του ανθρώπου με την xanthia

123kostas είπε...

Αν ειναι Ελληνικος σταθμος την εκατσα.Στας Ευρωπας δεν το εχει.

roula karamitrou είπε...

Κοσμοπολίτης, ορέ Κωνσταντή;

123kostas είπε...

Η ελενηη η ζωντοχηρα.Αγνωστου

123kostas είπε...

Λογω αντιδρασης Χαρουλα

roula karamitrou είπε...

Τι γένιτι σήμερα με το ρυθμό...εγώ είμαι ανυπόμονη ή εσύ καθυστερείς ναπαντήσεις

123kostas είπε...

Αγαθωνας Ιακωβιδης.Ωφ αμαν

roula karamitrou είπε...

Ούτε την ελένη τη βρίσκω, γαμώ το...γράφε με τα γράμματα που το βρίσκεις...δε βρίσκω άκρη

123kostas είπε...

Η Λιλη η αλανιαρα.

123kostas είπε...

Το καλοκαιρι θα ταχεις ολα

roula karamitrou είπε...

Σταμάτα βδε θα βάλω τα κλάμματα Δε ΒΡΙΣΚΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΛΕΩ

123kostas είπε...

Σαββοπουλος.Δημοσθενους λεξης

123kostas είπε...

ΔΕΝ πειραζει.Ας μασλατεψουμε λιγο

roula karamitrou είπε...

εΝΤΆΞΕΙ, ΕΝΤΆΞΕΙ...ΛΊΓΟ ΑΠΌ ΛΊΛΑ ΚΑΦΑΝΤΆΡΗ ΚΑΙ ΛΊΓΟ ΑΠΌ ΥΠΟΜΟΝΉ ΑΛΆΝΙΑ ΘΑΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΘΑ ΨΑΡΈΨΕΤΕ...λιλή η αλανιάρα, γιοκ κι ακούγεται ωραίο. Πες ΑΚΡΙΒΩς ΠΩς...λέμεεε

123kostas είπε...

Αρβανιτακη.ΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ

123kostas είπε...

Δωσε μου 5 λεπτα καιρο και θα σου πω

roula karamitrou είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥς! και μαρέσει

123kostas είπε...

Ειπα να τα στειλω με εμαηλ αλλα δεν γινεται.Την κυρια καφανταρη δεν την γνωριζω,και το λογοπαιγνιο με το ψαρεμα επεισης οχι.Θα μου ανοιξεις τα ματια.

roula karamitrou είπε...

Λέω ότι έψαξα πρώτα "η Λιλύ η αλανιάρα" και τη μια μου βγήκε η Λίλα η καφαντάρη και μετά πάτησα επάνω που μουγραφε αλάνια και μου βγήκε το ψάρεμα...η αναλφάβητη γραία...

123kostas είπε...

Ερημα κορμια.ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΝΑ

roula karamitrou είπε...

Αυτό θα ναι το τελευταίο...έχει να κάνει σοβαρές ανακοινώσεις η Ρούλα

123kostas είπε...

θΑΛΑΣΣΙΝΟς.Εισητηριο στην τσεπη σου

123kostas είπε...

αντε να δουμε

roula karamitrou είπε...

Κι αυτό μαρέσει πολύ...αλλά που τα χεις όλα καταχωρημένα...μη μου πεις ότι ττα θυμάσαι ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΤΑΓΟΥΔΙΑ για θα ξαναβάλω τα κλάμματα

roula karamitrou είπε...

Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω...βγήκε πρώτο και δεν μπόρεσα ναντισταθώ..Λοιπόν Κωνσταντή θα πρέπει να σαφήσω σε λιγουλάκι γιατί η Ρούλα έχει μια μικροεπέμβαση αύριο και θα πρέπει να ξυπνήσει πουρνό-πουρνό

123kostas είπε...

Εχω στο γκουμπιουτιρ πολλα, και καμμια χιλιαδα στο εμ πε θρη

roula karamitrou είπε...

Γι αυτό κάνω την πάπια η Ρούλα και δεν προτείνω ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος Κωνσταντή

123kostas είπε...

Ωσαν ασθενης η ωσαν εγχειριζων.Οπως και ναχει ευχωμε το καλητερο.

roula karamitrou είπε...

Είπαμε βδε είναι ευρύεδρη η Ρούλα αλλά όχι και χασάπης βρε Κωνσταντή

123kostas είπε...

Καλη σου νυχτα κοπελα.

123kostas είπε...

ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΡΙΟ.

roula karamitrou είπε...

Καληνύχτα Φαντάζομαι ότι σε 3-4 μέρες θα το ξανανοίξει το σπίτι η Ρούλα. θα τα πούμε

123kostas είπε...

Σαφως

panagiota είπε...

Απαιχτο!!!
Παρ'όλο που δεν ξέρω σε ποιόν/α/ποιους αναφέρεσαι,το μπινελίκι που ρίχνεις με εξιτάρει!!!

roula karamitrou είπε...

Η ιστορία είναι Παναγιωτα για μια δικηγόρο που ενοχλήθηκε από την εξάτμιση ενός Μπαοκτζή της γειτονιάς της και του κανε παρατήρηση, του Κώστα, κι εκείνος λέει το συμβάν και τα επιχειρήματά του, στον αρχηγό της Θύρας 4 τον Μπάμπη το σουγιά..την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος που για 11η φορά τη σήκωσε την κούπα ο Θρύλλος
Χαίρομαι που σάρεσε:)

mamma είπε...

Μια χαρά το έγραψες... το κατάλαβα κι εγώ που δεν σκαμπάζω από ποδοσφαιρικά και Σαλονικιώτικα, αφού.
Φιλιά Ρουλιώ και καλά να περάσεις.

ΥΓ. Να πω Καλό Πάσχα από τώρα ή θα τα ξαναπούμε;

Ανώνυμος είπε...

Παρότι βάζελος, το αντέχω να το ξαναπάρει για 11η, 12η, 13η, όσες γουστάρει τέλως πάντων, ο γαύρος.
Δεν αντέχω όμως να ξανααναστηθώ και φέτος!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα χτύπησες φλέβα! Απίθανο κείμενο, γελασα πολύ! Ακου σέμπρικ! Τό'ζησα! Τι μου θυμίζεις νά'ξερες..

roula karamitrou είπε...

Τώρα το δα Αντώνη το σχόλιό σου να σαι καλά, και γω γέλασα πάρα πολύ όταν τακουσα:)
...Ευτυχία αυτό το κωλομηχάνημα...ο υπολογιστής, ντε κι είχα σηκωθεί με μια μουτράκλα..πρωινό αγουροξυπνημένο παραλήρημα Αντώνη, μη δίνεις σημασία

Ανώνυμος είπε...

Πριτς? Κι αν δεν δινω σημασία σ'αυτά τοτε που να δίνω?? Άντε καλημέρες μας :)