Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Το Ρουλιώ…θύμωσε

Ξύδι, θα μου πείτε, πολύ σοφά

Αλλά επειδή το ξινισμένο το κρασί, μον’ το βαρέλι του χαλνάει, που έλεγε κι ένας γείτονας να ρίξει και λίγο ξύδι προς τα όξω η Ρούλα μπας κι έρθουν στα ίσα τα γράδα… και το γλιτώσουμε το βαρέλι της Ρουλίτας

Η Ρούλα είναι μια γυναίκα σαραντάρα της διπλανής πόρτας, αυτοσυστήθηκε ξεκάθαρα. Δεν γράφει για την τέχνη δεν την ξέρει, δεν την εξέρει τη λογοτεχνία κι από ποίηση χαμπάρι δεν έχει. Γράφει για να ξεφορτώνει, πότε ήπια, πότε άγαρμπα. Κι αυτό το πε…
Ρε Αντώνη, λες να χρειάζετε η ταμπέλα, σαν καλά να τα πες, αλλά εν γένει έχει ένα πρόβλημα με τις ταμπέλες το Ρουλιώ. Δεν τις γουστάρει!

Όλες οι ιστορίες της Ρούλας κορτσούδια κι αγορούδια μου είναι πραγματικές, αλήθεια είναι και εμπλέκουν άνθρώπους ζωντανούς και πεθαμένους… αγαπημένους της, μικρούς και μεγάλους.

Για τα σωψυχά της γράφει η Ρούλα. Μπορεί, επειδή είναι γιαλαντζί πριγκίπισσα και θέλει να συναλλάσσεται με το πόπολο να ‘κανε μεγάλο πάρτυ την πρωταπριλιά που ανοίξατε τις πόρτες του παλατιού και να σας καλωσόρισε με ενθουσιασμό και περισσή ελαφρότητα για τα ήθη της μπλοκόμπαλας … και ως μεθεόρτια να έκανε και την κινέζα πολλάκις.

Αλλά επειδή το παιχνίδι χόντρυνε εσχάτως και κάτι πήρε τ’αυτάκι της Ρουλίτας για μια «μυξοπαρθένα που το φθηνό της το πουλάει ακριβά» κι έγινε Τούρκος, έξαλλος θα απαντήσει και ως Τούρκος.
YETER, αδέρφια, το πάρτυ τελείωσε, όποιος θέλει έρχεται κι όποιος θέλει δεν έρχεται να διαβάσει τη Ρούλειο ελαφρότητα που θα συνεχίσει να έχει μυρωδιά Λωξάντρας και Σπεράντζας.

…«Άλλος για τη βάρκα μας;» φώναξε η Ρούλα ξεμπλέκοντας τα ξανθά μαλλιά της με τα κόκκινα νύχια της
«Παρακαλώ κύριε εισαγγελέα δε χωράτε, περιμένετε…θα περάσει ο Γιακουμής να σας εξυπηρετήσει»


Υ.Γ.1 τα γλυκά θα τα κρατήσω και θα σας φτιάξω κι άλλα, βρε, φρέσκα…μόνο για τους συνοδοιπόρους

Υ.Γ.2 κάτι της έλεγε ένας αγαπημένος για το τρίγωνο και την μπάλα. 180 μοίρες λέει στο χαρτί, πάντα(καλά που το ‘πε ο Πυθαγόρας κι έχουμε κάπου να πατήσουμε)… αλλά 178 και κάτι στη μπάλα… κι όσο μεγαλώνει η μπάλα τόσο λιγοστεύουν οι μοίρες του τριγώνου, μέχρι 150 λέει μπορεί να φτάσει.


12 σχόλια:

123kostas είπε...

Και καλα εκανε.Και ετσι πρεπει.Και πανω τους.ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ

roula karamitrou είπε...

Φχαριστώ Κωνσταντίνε και ανταποδίδω σε τα σεβάσματα, που λέει κι ένας συνκολυμβητής :)

mamma είπε...

Ρούλα...
που πήγες γλυκιά μου και σε προσβάλανε; (γιατί στο δικό σου, έψαξα τις αναρτήσεις σου προς τα πίσω, τίποτα δεν είδα)

Το βαρέλι και τα μάτια σου κοπελάρα μου!

ΥΓ. άσε τον κόσμο να κουρεύεται (μην πω τίποτα χειρότερο , είμαι και σε ξένο σπίτι)

panagiota είπε...

Ρουλειό μη μασάς!Γράφε εσύ τα σωψυχα σου και σε όποιον δεν αρέσουν ας χτυπήσει άλλες πόρτες.
Εγω να δεις τι βρισίδι έφαγα στα δύο τελευταία ποστ μου.Μέχρι μετριασμό σχολίων έβαλα γιατί βαρέθηκα να σβήνω καννιβαλισμούς.
Γράφε εσύ κούκλα μου αφράτη κι εμάς που μας αρέσεις θα σε διαβάζουμε...

A.F.Marx είπε...

Ψίτ... Κορτσόπον.
Άκου να σου πω σαν αρχαιότερος μπλόγκερ που είμαι.
Γράφε για σένα.
Αν γράφεις για σένα, τότε γράφεις και για μας που μας αρέσεις.
Κατάλαβες;
:)

νατασσΆκι είπε...

καλέ, ποιος το θύμωσε το κορίτσι;
(και πήρες και τα γλυκά, τώρα εγώ τι θα κεραστώ,ε; ;) )

Φιλιά Ρουλάκι, και γράφεις για σένα, ότι γουστάρεις
κι εδώ είναι το σπίτι σου, και σε όποιον δεν αρέσει, να μην ξαναμπεί

Καλό βράδυ -και μη χαλιέσαι
;)

παράλληλος είπε...

Γράψ' τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι και συνέχισε να κερνάς καλούδια τους δικούς σου.

Μαριλένα είπε...

Ρούλα, μην τσαντίζεσαι πιδί μ' και μη στενοχωριέσαι, το αδελφό μπλογκ ημών συμπαρίσταται, την αγάπη μου.

athanasia είπε...

Ποιός σε στενοχώρησε? Αν δεν είναι κάποιος που αγαπάς/εκτιμάς, μη σκας. Συμπαρίσταται η ομάς. :)

A.F.Marx είπε...

Ξεθύμωσες;
Ακόμα;
Έλα ρε Ρουλιώ...
Όποιος κι αν σε πείραξε, ξέχνα και προχώρα.
Άντε!

roula karamitrou είπε...

Ευχαριστώ την ομάδα υποστήριξης.Πολύ.

roula karamitrou είπε...

Παιδούδια 10 είμαστε οι θαλασσινοί, ακριβώς (Αλουφάκη σε μέτρησα για δυο...έχω τις αδυναμίες μου η Ρούλα:) όσους χωράει η βάρκα...κι άμα μπατάρουμε, μωρέ...και στα βαθιά το χουμε! Ε...συνκολυμβητές;)