Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Τα δικά μου λίγα και μικρά…τα πολλά από μοιρασιά…δάνεια μεγάλα


…Εν δυο τρία, ξανά στο ρυθμό…σ’αγαπώ, σ’αγαπώ
…κλάψε… που να βρεις Γιάννη κουτσή Μαριώ, ξανά
…τώρα πια, δεν με πειράζει…είμαι πολύ μεγάλο παιδί
…μα, κάτι θυμίζεις της ψυχής μου
... κάπου εδώ ειν’αφημένο ότι απόμεινε μισό
…κι οι πινακίδες γράφουν ΣΤΟΠ… ΟΧΙ και ΜΗ
…για την ατολμία και τη μαλακία που με...σε...ολούθε,μας δέρνει
…φοβάμαι…φοβάμαι πολύ, πως δε θα προλάβουμε να πούμε αυτά που θέμε
…θέλω…θέλω πολύ να γίνει η κλωστή ποτάμι

…δεν μπορώ να πω… τίποτε δε σου ζητάω και τίποτε δε μου χρωστάς…και ας σου χρωστώ, το νιούτζικο

…είσαι, μόλις 24ων και σε ζηλεύω που το λες

…κι όλα μπερδεύονται γλυκά, σαν μια πόλη… τη νύχτα, που τη βλέπεις φωτισμένη από ψηλά
…με εξωτικούς, γεννημένους γύρω στο 1810…οπότε και το πιάκανε, το τσακώσανε το χέρι, που λέει κι ο πατέρας…το περιμέναμε

…Αυλαία και πάμε και περπατάμε, μισό εσύ μισό εγώ
…Αυλαία και πάμε κι ακολουθάμε
…ελπίζω, στο ρυθμό…ελπίζω μαζί

…για δε μ’ακούς, ρε μάνα…γερνάω σου λέω

Κόρες και παίδες…μη δίνετε σημασία…ξεφορτώνει, άγαρμπα η Ρούλα



16 σχόλια:

mamma είπε...

Ασορτί μας βρίσκω Ρούλα. Ξεφόρτωνε, πάω να φέρω το τριαξονικό να τα μαζέψει.

Φιλιά:*

ΥΓ. μη μασάς... ρε Καραμήτρο

roula karamitrou είπε...

mamma μου, mamma μου!
Συνεχίζεις, άπαιχτα:)
Μια επίκλιση στο ανδρικό κομμάτι μας...το δικό μου τουλάχιστον, είναι απαραίτητη!
Οπότε το μη μασάς...ρε Καραμήτρο, ήρθε κι έδεσε!
Φιλιά mamma...και στο παρεάκι:)

Ανώνυμος είπε...

Ρίχτα Ρούλα, ξεφόρτω, από το να τα φαει αδικα κανεις δόλιος ριχτα στο μπλοκάκι σου! Και μη μου πείς οτι σπάνια φορτώνουμε πλέον γιατι θα σου απαντήσω πως σπάνια ΞΕφορτώνουνουμε πλέον...γιαυτο σου λέω..

Υ.Γ.[Ρούλα είχα πολλή δουλεια μεσοβδομαδα(και έχω),που το Σουκού το κομπιούτερ το περιφρόνησα..]
καλό σας βράδι!

roula karamitrou είπε...

Η πολύ δουλειά τον φορτώνει και τον τρώει...λέμεεε, Αντώνη:)
Αχ, αυτή η άδικη στο δόλιο πολύ μ'έχει τυραννήσει, Αντώνη...και μάλλον, όταν μου ξεφεύγει έχω και βαρύ χέρι:)
Θα σε τσεκάρω τις επόμενες μέρες να δω, αν την ακούς τη θεία Ρούλα:)

A.F.Marx είπε...

Δεν έχει σημασία ο τρόπος ξεφορτώματος.
Το ξεφόρτωμα έχει σημασία.
Είτε γίνεται στάγδην, είτε γίνεται εκκρηκτικά, το θέμα είναι να ξεφορτώνουμε.
Μη τα κρατάμε μέσα μας.
Καλημέρες!

παράλληλος είπε...

Heavy Metal Roula!

An-Lu είπε...

Μας έχει βαρέσει λιγουλάαααααααααακι η άνοιξη ή μου φαίνεται;

roula karamitrou είπε...

Αλουφάκη καλησπέρα, πια:)
Μη δίνεις θάρρος στο χωριάτη...για θα εκτεθούμε και 'γω και 'συ που την παρουσίασες τη "Ρούλα"
Και τώρα που σε βρήκα μπόσκο δάσκαλε...το εκκρηκτικά το καταλαβαίνω, αλλά στάγδην τη σημαίνει;

Παράλληλε...heavy σίγουρα :), τώρα για metal, δεν ξέρω...δεν ακούγεται άσχημο, λες βρε;)

An-lu μου, δε σου φαίνεται καθόλου, με βάρεσε ποοοολύ φέτος:)

παράλληλος είπε...

Χιουμοράκι με το heavy?
Μπράβο Ρούλα, αποδεικνύεις ότι είσαι large τύπος... ;)

νατασσΆκι είπε...

Το ξεφόρτωμα έχει σημασία, αυτό μετράει -έτσι βρε Ρούλα!

όλους "μας" δέρνει, μη νομίζεις.. οι τρόποι που ξεφορτώνουμε διαφέρουν..
;))

**στάγδην σημαίνει σταλιά-σταλιά, σταγόνα-σταγόνα -είναι σύστημα άρδευσης, δλδ ποτίσματος, από τα πιο αποτελεσματικά (αχ αυτός ο AfMarx, να τον κυνηγάω πρέπει...)

Φιλιά! :):):)

roula karamitrou είπε...

Φιλιά και σε σένα Νατασσάκι και για το νοιάξιμο και την εξήγηση:)

Ανώνυμος είπε...

αμα κρεμαμε ταμπελάκι "ξεφορτώνω τωρα", οπως τα καταστηματα γραφουν "επιστρεφω αμεσως" μηπως θα ειναι ξεκαθαρότερα?
καλησπέρες Ρουλιό

roula karamitrou είπε...

Καλησπέρα Αντώνη, η προετοιμασία τον βοηθάει τον άνθρωπο...κι απ'την άλλη κάπου διάβαζα για αναμμενόμενα( με ένα με δυο μ, δεν ξέρω...υπομονή Νατασσάκι) και μη που μπερδεύονται:)

νατασσΆκι είπε...

αναμενόμενα
(με ένα)

Φιλάκια -καλό βράδυ
:)))))

roula karamitrou είπε...

Άμα τα περιμένεις πολύ, βρε Νατασσάκι δε γίνονται με δύο;)

νατασσΆκι είπε...

(η καλύτερη εξήγηση για διπλά σύμφωνα που άκουσα ποτέ!!!
τα σέβη μου -και στο γράψιμο, και στις ατάκες σου)
:)))