Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Στρατιώτης τεθωρακισμένων, Καραμήτρου Ρούλα...

...ειδικότητα πυροβολητής-ασυρματιστής, μέσου άρματος Leopard 1V
Παρουσιάζομαι στην απογευματινή αναφορά της επιλαρχίας, για να σας αναφέρω ότι:

Οι Τσιτσάνιοι σκοποί τραγουδιούνται στη νοτιοδυτική μπάντα της Καυκασίας...με τους Ζαμπέτιους, την Οντέσα και το Κογκό, μη με μπερδεύετε...αρκεστέιτε στην είδηση...ναι έχει συννεφιασμένες Κυριακές και απέναντι...να μα το Θεό σας λιέω!


Get your own playlist at snapdrive.net!



μον' που τις λένε Bullutlu Pazar,αλλά τις τραγουδάνε το ίδιο...ή σχεδόν το ίδιο, κάπως έτσι...


Σκεπασμένη με σύννεφα η Κυριακή, ίδια με την καρδιά μου

Θε μου, μη μας στερήσεις την ελπίδα, μη μας τη στερήσεις,
για έχουμε σύννεφα μες στην καρδιά μας (δις)

Μου τελείωσε εμένα η χαρά, μια τέτοια βροχερή μέρα
Αγάπη μου, από τότε που έχεις φύγει, ίδια είν'η βροχή μέσα μου
κι ακόμα πιο βαθιά

Κλαίνε σήμερα τη μοίρα μου, τα βρεγμένα τα σοκάκια
Όταν αναπολώ τόνομά σου... το κάνω συνέχεια...
για νακούσει ο Θεός το παράπονό μου, που σήμερα είναι Κυριακή


Υ.Γ. Ο τούρκος ξέρει ότι έχει πέσει σε ατόπημα που τραγουδάει Τσιτσάνη, γιαυτό λέει δις το "Θε μου μη μου στερήσεις την ελπίδα"


αλλά και το Μανολάκι τραγουδάν απέναντι



Get your own playlist at snapdrive.net!







και το τέλι, τέλι, τέλι...yalan κι απα κει ο ντουνιάς



Get your own playlist at snapdrive.net!





Τα τραγούδια, αδέρφια τα χρωστάμε στο μπομποτζίνγκο μάστορα.
Yasa, be Cingo

7 σχόλια:

mamma είπε...

Είσαι ο και λέγεσαι:)))))

Αχ, αυτά τα ντέρτια... ελληνικά, τούρκικα ίδια είναι.

Καλό βράδυ Ρουλιώ.

roula karamitrou είπε...

Και τα ντέρτια και οι νταλγκάδες mamma...μια θάλασσα μας ενώνει, για
Καλό βράδυ και σε σένα:)

faraona είπε...

Moνο τα ντερτια Ρουλα?Και πολλα αλλα κοριτσι μου και πολλα αλλα.
Θα κανω Τουρκαλα νυφη απ οτι φαινεται γι αυτο το λεω.
Τα αιματα τραβανε σαν μαγνητης ,ετσι ελεγε η Κωνσταντινουπολιτισσα η γιαγιουλα μου.

φιλω σε

roula karamitrou είπε...

Με το καλό Φαραώνα, μπορεί όταν μιλάς και στους δυο να χεις περισσότερες πιθανότητες να σακούσουν...κάποιες φορές, βέβαια δε σακούει κανένας, αλλά μέχρι κι ο Θεός το ξανασκέφτεται Φαραώνα μου:)
Εγώ λέω στηρίξτε την επιλογή:)

ieroklis είπε...

Πολή ωραία τραγούδια.Μπράβο.
Σεανακάλυψα τυχαία αλλα θα σε επισκέπτομαι.

roula karamitrou είπε...

Καλώς ήρθες Ιεροκλή, τσουρεκάκι πήρες...μπα μάλλον βισκάκι πάεννε με την ώρα...ελπίζω να βρήκες και τα παγάκια καλό μου:)
Χαίρομαι που σάρεσαν τα τραγούδια

Ανώνυμος είπε...

K γω πυροβολητης-ασυρματιστης Μ48Α3-Α5 ημουν, Ρουλα έκανες Λημνο μήπως? :)